1

Onderwerp: geheel bekleden of de zijkanten

Ik ben bezig met een puzzelplaat(je) van het feyenoordlogo.Nou is hij ongeveer 18 cm en hij komt op een rond kapsel van 20 cm.Nou vroeg ik me af of het mogelijk is om de puzzelplaat gelijk op het afgesmeerde kapsel te doen en dan de zijkanten in stroken omhoog te bekleden.Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.Dan wit/zwart/rood ofzo om en om.Houd dat er tegenaan?Of is dat lastig.Het lijkt me zo'n grote hap marsepein als ik eerst de taart helemaal bekleed en dan de puzzelplaat erop.
Als ik hem helemaal bekleed doe ik geen strepen aan de zijkant.
Wie heeft er tips voor me over wat ik beter kan doen.

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

2

Re: geheel bekleden of de zijkanten

ik zou hem toch helemaal bekleden. waarschijnlijk krijg je toch een randje te zien onder je puzzel... en het lijkt mij een flink geknoei en veel meer werk

3

ik zou hem hem ook helemaal doen.... geeft ook wat stevigheid en idd, minder gefriemel  :/

4

...en waarom zou je geen strepen doen als je hem helemaal bekleed, als ik vragen mag? want dat kan toch best?

5

L4a schreef:

...en waarom zou je geen strepen doen als je hem helemaal bekleed, als ik vragen mag? want dat kan toch best?

dan krijg ik aan de zijkanten ook weer hele lagen over elkaar..maarre je hebt misschien wel gelijk bedenk ik me nu..1 kleur zit er dan al op.
Als ik dan de lapjes heel dun doe,kan het waarschijnlijk wel.

Denk dat het dan toch maar in zijn geheel bekleden wordt.Leek me ook al zo'n gepriegel anders.

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

6

Ik zou 'm ook helemaal bekleden.......
Als je al stroken zou willen doen, zou ik van boven naar beneden werken. Je kan ze dan makkelijker afsnijden. Je logo is rond, dan zou er dus ook een kleine ronding in de strook moeten zitten anders sluit deze idd niet mooi aan. Kortom, helemaal bekleden is idd makkelijker  :Y