1

Onderwerp: NAC taart!

's avonds om 22.10 las ik mijn mail nog even en werd ik gevraagd of ik 'morgen'een taart kon maken van NAC. dacht dat het een simpel logo was, gewoon wat strakke lijnen,moet lukken. maar bleek juist toch lastig.
ben nog niet tevreden, de lijnen zijn niet helemaal recht,maar degene die hem haalde was echt super blij en had haar verwachting overtroffen.
dat voelt dan toch wel lekker! oja, vulling graag gewoon aardbeienjam en bbr, 2 keer zelfde laag(jam en bbr op elkaar en dat 2 keer)

't zijn slechte foto's, waarop je niet goed kon zien dat het laagjes op elkaar waren zodat het logo eruit springt.beetje overbelicht
http://img841.imageshack.us/img841/7010/dscn0086y.jpg

http://img135.imageshack.us/img135/7738/dscn0096n.jpg

2

Re: NAC taart!

Heel leuk geworden! Mijn zoontje wil ook heeel graag een NAC taart! Dus ik mag binnenkort ook aan de slag!

X Bloeme

3

Erg mooie en strakke taart  :Y

Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van!
Liefs Ilona

4

Bloeme schreef:

Heel leuk geworden! Mijn zoontje wil ook heeel graag een NAC taart! Dus ik mag binnenkort ook aan de slag!

grappig, ik mag 'm ook voor mijn zoontje maken(alleen dan niet met 4 vlakken,maar ene helft geel andere zwart, da's helemaal makkelijker) en voor mijn zwager(directeur teamplay bij nac, dus die moet wel echt strak zijn dan he ;) )
vond het wel lastig om echt zwart te krijgen met wilton kleur. moest heeeel veel gebruiken anders was het paars :(
ben benieuwd naar die van jou als ie klaar is.

5

Hoi,

Ik weet er alles van. dat logo is niet mijn favoriet. Ik heb er ook al een paar mogen maken.
Gisteren is mijn foodprinter binnen gekomen en de volgende misschien toch eens met printje proberen  :D

Ik heb trouwnes de kleur zwart van Sugarflair. groot potje, extra black.
Werkt super, je hebt er niet veel van nodig en het wordt echt zwart!

Groetjes Jessica

6

Yessie schreef:

Hoi,

Ik weet er alles van. dat logo is niet mijn favoriet. Ik heb er ook al een paar mogen maken.
Gisteren is mijn foodprinter binnen gekomen en de volgende misschien toch eens met printje proberen  :D

Ik heb trouwnes de kleur zwart van Sugarflair. groot potje, extra black.
Werkt super, je hebt er niet veel van nodig en het wordt echt zwart!

Groetjes Jessica

ok, dan zal ik die volgende keer bestellen, want die van wilton is echt paarsig.rest vd kleuren gaan wel,gelukkig.(hmm, krijg vandaag nl al bestelling binnen, dus zal weer even moeten wachten.)