Onderwerp: Silverwood multisize cakepan
Hallelujah! Ik heb hem! Maarrrrr, nu heb ik hem zojuist in elkaar gezet en nu vraag ik mij het volgende af... Gaat het beslag niet door die gleufjes van je dividers???????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Silverwood multisize cakepan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallelujah! Ik heb hem! Maarrrrr, nu heb ik hem zojuist in elkaar gezet en nu vraag ik mij het volgende af... Gaat het beslag niet door die gleufjes van je dividers???????
Ik heb hem ook en ben er heeeeeel blij mee!! Bij mij blijft het biscuitbeslag er netjes in
Ik ehb hem ook nog maar 1x gebruikt.
Bij mij ging het beslag niet niet door de gleufjes (bakpapier ertussen), maar er wel onderdoor. Ik had het afgedekt met bakpapier, maar dat moet fanatieker, want wat ik had gedaan was niet afdoende. Ook vond ik het moeilijk de binnenkant gaar te krijgen, zonder dat hij aanbrandde aan de buitenkant. De volgende keer zet ik de temperatuur lager en ik denk op hete lucht, zodat de warmte nog meer om de cake heen gaat.
Ik ben benieuwd naar jouw en andere ervaringen
Ohjee, ik heb juist helemaal geen zin in dat gekl**t met bak papier. Ik dacht,ff sprayen en klaar. Maar niet dus?
ik doe hem ook met bakpapier inpakken....
Ik heb hem ook sinds kort maar gebruik hem zonder bakpapier en alleen spray. Gaat heel goed en het beslag loopt echt minimaal door de gleufjes. Er komt bij mij niet meer dan 1mm uit.
Ik gebruik ook geen bakpapier hoor. Wat er uitloopt is echt bijna niks!! In ieder geval te weinig om met bakpapier te gaan lopen klooien
Ik heb hem ook, heb afgelopen zondag gebakken. Aan 2 kanten bakpapier gebruikt, maar verder liep er niks door hoor!
Ga het volgende keer ook eens zonder papier gebruiken
Ik gebruik voor biscuitbeslag ook geen bakpapier: gewoon sprayen en klaar!
(wel voor dunner beslag als chocolade cake of chocolade biscuit )
Ik gebruik voor biscuitbeslag ook geen bakpapier: gewoon sprayen en klaar!
(wel voor dunner beslag als chocolade cake of chocolade biscuit
)
Ik had red velvet, misschien maakt dat ook nog verschil. Volgende keer maar eens bisquit proberen.
Nou, ik ben benieuwd! Vanavond maar een biscuitje bakken dan
Ik heb hem ook, gebruik alleen op de onderplaat bakpapier en dat ging allemaal goed.
Ik krijg hem alleen vrij moeilijk in elkaar. Hebben jullie dat ook?
Hij is nu al helemaal beschadigd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Silverwood multisize cakepan