1

Onderwerp: Tips voor materialen??

Hoi,

Gisteren had ik voor een kennisje op verzoek cupcakes gemaakt voor haar verjaardag. We hadden verder niks besproken over geld/kosten dus had nergens op gerekend. Het was de 1e keer dat ik wat voor haar maakte dus wilde ik sowieso wel gratis wat maken, anders vraag ik alleen ingredienten- en materiaalkosten.

Maar ze vond ze zo leuk en wilde PER SE dat ik er wat voor kreeg, al was het voor de moeite.

Nou, na een hoop ge- heen en weer (neee, ik hoef niks, jawel, neeee, jawel, dat wil ik, neeee dat hoeft niet, jaaa je hebt zoveel moeite gedaan, enz enz enz) heeft ze me het geld toegestopt en heb ik het maar aangenomen.
Anders stond ik er nu nog ruzie te maken  :lol:

Maar anyway.... nu wil ik het natuurlijk goed besteden en waar kan dat beter dan bij de leukste taarten shop? :D
Hebben jullie nog tips wat je als beginnend bakster MOET hebben?? Of wat waanzinnig handig of leuk is??

Alvast bedankt  *D

Re: Tips voor materialen??

Wil je ook taarten gaan maken of cupcakes ?

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

3

En wat is je budget  ;)

4

Oooh ja da's wel handig om te vermelden  :P  ik maak ook taarten, vind ik stiekem een beetje leuker dan cc's  :o

Mijn "budget" is 20 euro maar dat heb ik nog nooit gered hoor, kom altijd een stukje duurder uit  :rolleyes:

5

V&A is bedoeld voor tweede kans, en ik denk juist dat ze je iets nieuws wil geven ;)

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Oh sorry, ik let echt niet goed op met maar ik mijn berichten neerpleur  :o

7

:think:
FMM straight frill cutters voor sierrandjes
FMM multi ribbon cutter
Städter Metaal Uitstekers Ringen Glad