Onderwerp: mini taartje en muffin monsters van een beginneling.
Hallo allemaal!
Zoals jullie in de titel kunnen lezen ben ik nogal een beginneling, daar bedoel ik dan het bekleden en decoreren mee. Taarten en cakes bakken heb ik al vrij vroeg van huis meegekregen.
Via joyofbaking ben ik op een recept voor marsmellowfondant gekomen, en zo is mijn interesse in taartaankleding aangewakkerd.
Graag wil ik jullie mijn eerste stapjes laten zien, en ook graaaaaag tips aanhoren.
Ik heb alleen nog maar groene en rode kleurstof, dus alles heeft nog dezelfde kleur
Oh en de fotokwaliteit mag ook wel een stuk beter
Eerste is een Red Velvet cake met mascarpone creme vulling en buttercream icing. De fondant heb ik gemaakt met spekjes en poedersuiker.
De taart was voor tijdens een avondje zombies (bordspel) spelen.

voor deze spookjes heb ik eerst een vanille taart met ganache vulling gemaakt, die aan stukken gesneden, buttercream icing overheen en toen geworsteld met de zelf gemaakte MMF.
De gezichtjes heb ik met de groene kleurgel geschilderd. 

En van de snijresten heb ik deze mini-lagentaart gemaakt. Ik denk dat ie zo'n 15-20 cm hoog was, vind hem zelf echt superschattig
Had ter oefening alle 3 de laagjes apart bekleed met fondant, toen gestapelt, de randjes weggewerkt en gedecoreerd. 

Nou, ben benieuwd wat de pro's ervan zeggen
Groetjes,
Jiska