1

Onderwerp: Gelukkig hebben we de foto's nog :-s

Mijn dochter wist niet wat voor taart ze wilde, dus ik kon mijn gang gaan  :Y  Natuurlijk zie ik zelf wel verbeterpunten, maar toch was de taart geworden zoals ik hem in mijn hoofd had (op de eerste foto lijkt hij scheef, dat was-ie niet). 's Middags voor de visite kwam ging ik hem nog even op de foto zetten. Toen ik hem terugzette in de koelkast ging het mis, ik liet 'm uit mijn handen glippen  :grr:  Niet op de grond gelukkig, maar alle silhouetten waren gebroken en er zaten wat rare deuken in de taart  :s
Gelukkig was-ie nog wel lekker, gevuld met dulche de leche en chocomousse.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-H4HKVGE6-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PFKCMV7Y-D.jpg

Groetjes, Sylvia

2

Re: Gelukkig hebben we de foto's nog :-s

Super leuke taart zeg! Gelukkig smaakte hij goed  :thumb:

Dat laten vallen, lijkt me het ergste wat je kan overkomen zeg  :rolleyes:  gelukkig was het niet voor een klant..  :)
Toevallig bij cake boss deze week lieten ze ook een taart van 5lagen van de trap af rollen  :s Hun hadden m alleen wel binnen anderhalf uur weer opnieuw gemaakt..

3

Mooi gedaan met die silhouetten!  Gelukkig stonden ze wel netjes op de foto, kon je je bezoek tenminste de foto's laten zien...
Ik zou ook echt balen als zoiets zou gebeuren!

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

4

Wat zal je daar vreselijk van gebaald hebben! Mooie taart!!

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

5

Mooie taart !!
Ik werk met kinderen dus ik vloek niet gauw, maar ik weet niet of ik in zo'n situatie mijn mond zou kunnen houden  :x  Wat een drama

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

6

:s wat zonde van zo'n prachtige taart; kan me voorstellen dat je zeeeeer flink de pest inhad :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Jammer dat 'ie gevallen is. Op de foto ziet hij er in ieder geval prachtig uit. Nog gefeliciteerd met de jarige.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

8

Fijn is dat als er zulke ongelukjes gebeuren.
gelukkig kon je hem nog wel eten :D

Afgelopen weekeinde had ik twee delen van het kussenbakblik gevuld staan,na mijn werk zou ik de taart verder afmaken....... onze hond heeft de bijkeuken geopend (tanden in de klink en hangen maar) en de twee taarten veroberd. :grr:
Ik kon opnieuw beginnen 15.00 uur beginnen met mix mixen in de oven en om 19.00 uur klaar.
taart eenvoudig gehouden en gezegd dat we deze keer voor de smaak gingen :/

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl