Onderwerp: Een wrang Valentijntaartje...
Natuurlijk verdient mijn Valentijn een taartje, dus ik aan de slag.
Terwijl ik fondant over dit minitaartje legde, belde zoonlief.
Gelukkig lag er nog lint en waren de hartjes snel klaar.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een wrang Valentijntaartje...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Natuurlijk verdient mijn Valentijn een taartje, dus ik aan de slag.
Terwijl ik fondant over dit minitaartje legde, belde zoonlief.
Gelukkig lag er nog lint en waren de hartjes snel klaar.

Jeetje...dat is inderdaad niet leuk.. hoe oud is je zoon? Het lijkt me een ellendig en machteloos gevoel wanneer je kind zoeits overkomt (ik was het héél lang geleden zelf..zou samen gaan wonen maar bleek toch niet het geval) en ik kon het verdriet om zoiets in de ogen van mijn ouders lezen.
Ik kan me nu ik zelf mama ben (ook al zijn ze nog klein) zo voorstellen dat je ze bij je wilt hebben op zo'n moment en dan is Amerika wel errug ver weg...maar het is een schattig taartje hoor..knuffel!
Wat ontzettend lullig voor hem, kan me voorstellen dat je je daar heel naar bij voelt, evengoed is je taartje erg lief geworden. Sterkte!
toch een lief taartje geworden! Sterkte met de situatie!
ach Herma, wat een akelig nieuws
Is hij alweer terug in Nl? VS is dan wel weer erg ver weg.
Knap dat je het taartje toch nog verder af hebt gemaakt; het is een hartstikke leuke
Ook zo giga-hoog en strak 
Thanx meiden!
Wat wrang!
En 26 jaar of niet... dat maakt niet zoveel uit, het is en blijft jouw jongen. Die heeft verdriet en dat raakt jou dan ook. Snap dat prima.
Wat een naar tintje krijgt deze Valentijnsdag...
Knuffel.
Heeft ze het op Valentijnsdag uitgemaakt??!!
Bah zeg, kan me voorstellen dat je dat raakt hoor!
Jeetje... wat een naar nieuws toch weer...
Sterkte en een dikke knuffel van mij.
Ondanks alles is het toch wel een heel erg lief taartje geworden 
heftig, sterkte. Even lekker tijd voor jullie samen maken
als hij verhaal wil doen prima, als niet dan quality time. Even iets anders doen, zinnen verzetten.
Ach Herma, wat zul je daar verdrietig om zijn. Je voelt het altijd zo intens als het je kind betreft......
Liefde valt niet te sturen, maar ik hoop dat ze zich nog bedenkt.
Ik weet uit ervaring dat dit kan.....
Jeetje Herma, wat een domper voor jullie (en vooral je zoon)
Maar je taartje is erg lief!
Jeetje Herma, wat een domper voor jullie (en vooral je zoon)
Manlief was toch blij verrast door het taartje. We doen nooit iets aan Valentijn, hebben geen commerciëel gebeuren nodig voor romantiek. 
tine83 schreef:Jeetje Herma, wat een domper voor jullie (en vooral je zoon)
Het is een hele dreun voor hem, zijn vriendenclub staat voor hem klaar, zuslief en wij natuurlijk ook, maar hij moet dit verwerken.
Manlief was toch blij verrast door het taartje. We doen nooit iets aan Valentijn, hebben geen commerciëel gebeuren nodig voor romantiek.
Gelukkig krijgt hij genoeg steun van jullie en zijn vrienden. Bah, denk je dat je zoon zijn leven lekker op de rit heeft, gebeurd er zoiets.. Sterkte voor jullie!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een wrang Valentijntaartje...