1

Onderwerp: cakepop wedstrijd ..de eeeeerste roooonde

Cakepops en ik, dat was altijd een wedstrijd die ik na ronde 1 of 2 verloor, deze keer zit ik al iets verder...
ronde 1 is al gelukt, ze zijn rond  :D
ronde 2 ook al: de glazuur/chocolade gaat er mooi rond
nu nog ronde 3: 3D figuurtjes van de cakepops maken

Dit weekend nog 90 gemaakt en vandaag had mijn strijk nog altijd geen pootjes gekregen  :nooo , dus snel de overschot van de pops afgewerkt.

Ik ben een popaholic geworden  :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-W6GOEPYI.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6JUY6B3A.jpg

2

Re: cakepop wedstrijd ..de eeeeerste roooonde

Ik vind ze leuk :Y  Waar heb je ze voor gemaakt?

Heb nog een hoop te leren als ik die mooie taarten allemaal zie.

3

dank je  :)
was voor een babyshower, alles in de kleuren oranje-blauw-wit-bruin

4

wat leuk in die bakjes, dat had ik nog niet gezien, misschien is het wel vaker voorbij gekomen maar voor mij is het nieuw! Vind ik een super idee  :Y

5

smarianne schreef:

wat leuk in die bakjes, dat had ik nog niet gezien, misschien is het wel vaker voorbij gekomen maar voor mij is het nieuw! Vind ik een super idee  :Y

Dank je  :o  :)
ik was al aan het vloeken omdat ik niets passend vond om de pops in te zetten om een redelijke foto te trekken...en dan dacht ik aan mijn gekleurde suiker en zag ik de kleine apero-potjes in mijn kast staan...was trial and error voor de foto  :D

6

Wooow wat leuk gedaan! Wat heb je in die potje gestopt zodat de cake pops netjes rechtop staan?

-------------------------
Groetjes Chantal

7 Laatst bewerkt door Reini (14-02-2011 21:48)

gekleurde suiker  :D  leek me voedselvriendelijker dan gekleurd zand of zo

Vandaag kregen mijn 2 lieverds de overige cake pops mee naar school. Om zelf 1tje op te eten de andere uit te delen aan hun beste vriendjes...komt mijn zoon van 5 van school en blijkt dat hij alle cake pops aan de juffen heeft gegeven en er zelf geen gehouden had. Hij kon niet kiezen welke juf er geen kreeg en heeft ze allemaal 1 gegeven..da's de zoon van zijn vader, de charmeur. en dan nog op Valentijn.  :lol: