1

Onderwerp: beginnerslijst

Hee meiden,
Ik ben nieuw hier en dus beginner, en ik zou heel graag een marsepeinen taart willen maken voor me zoontjes verjaardag...
Nou zou ik graag een lijstje willen hebben met de dingen die ik moet gaan kopen om me eerste taart te maken....Ik zie wel is van die startpakketten maar daar zitten zoveel verschillende kleuren marsepein in...En ik wil eerst simpel beginnen natuurlijk en kijken of het me lukt hahaha...Kunnen jullie mij helpen..??

Liefss

2

Re: beginnerslijst

de zoekfunctie gebruiken met zoekwoorden beginner and spullen................en dan kom je de tips tegen!

3

Jaa, dat weet ik maar er staan verschillende dingen..En ik vraag het hier omdat jullie wel ervaring hebben wat je wel of juist niet nodig hebt bij je eerste taart...

4

hoi
ik ben zelf ook beginner, ik heb eerst info gelezen en er na starters pakketen gekocht van gereedschappen (zaten handschoentjes in, taartzaag, rolstick, kartonnen,smoother,en een afwerk mesje)
Daarnaast heb ik een starterspakket gekocht van fondant (van alle kleurtjes 200 gram) en wat kleurstof potjes

succes