Re: Kleine chique cupcakes
hij is inderdaad erg prachtig, heel mooi gedaan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kleine chique cupcakes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hij is inderdaad erg prachtig, heel mooi gedaan
Prachtig!
Dat heb jij goed bedacht!
Wat ziet dat er geweldig uit zeg, heel mooi!
Helaas vandaag deze mal niet gezien in een taartenwinkel.
Wow
wat mooi zeg
Helaas vandaag deze mal niet gezien in een taartenwinkel.
De mal is ook bijna nergens te krijgen ik zag hem alleen bij ellens creatieve cakes. Zelf heb ik hem uit Amerika.
ziet er super gaf uit en yammie 
heleena schreef:Helaas vandaag deze mal niet gezien in een taartenwinkel.
De mal is ook bijna nergens te krijgen ik zag hem alleen bij ellens creatieve cakes. Zelf heb ik hem uit Amerika.
Bedankt. ..ik heb 'm al opgezocht en hij of eh zij..of toch maar het...staat nu op mijn wensenlijstje.
Alexandra13 schreef:heleena schreef:Helaas vandaag deze mal niet gezien in een taartenwinkel.
Bedankt. ..ik heb 'm al opgezocht en hij of eh zij..of toch maar het...staat nu op mijn wensenlijstje.
Ben benieuwd naar wat jij er voor een moois van maakt als je hem hebt 
zien er super chique uit. Mooi
..daar moet je dan echt nog een poosje op wachten want ik ben voorlopig nog niet jarig en dit is er echt één voor een verjaardagscadeau. 
chique de friemel
wow!!
Heel erg mooi!!
Heel gaaf, wat een mooie en chique cupcakes! 
uberchique!
Ooooo, ze zijn mooi!
Zeker chique!
Lijkt wel een gehaakt kunstwerk, fantastisch! 
ik heb ook even zitten googelen en het lijkt erop dat ze hier het goedkoopste zijn. kadoshoppie(28.95)
( bij ellens creative cakes zijn ze 32.50)
http://kadoshoppie.nl/shop/index.php?cPath=259_282_291
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kleine chique cupcakes