1

Onderwerp: Olie Tekkie!

'Janne, wat wil je voor taart?'

'Een loze Olie Tekkie-taart  met blauw!'
(ondertiteling: een roze Hello Kitty-taart met blauw.

OK dan ...

De letters wilden niet goed zilver gedust. En ik had geen puf om me daar heel druk om  te gaan maken vanmorgen toen ik net thuiskwam van een drukke nachtdienst.
De taart gister gemaakt, ook na een nachtdienst. (gaaaaap, te weinig geslapen dus ook nog)

Janne was er gelukkig heel blij mee.

http://i112.photobucket.com/albums/n185/Kaatjekikker/IMG_3434.jpg

Poging tot 3D-puzzel, tis nog niet helemaal je-van-het, maar vooruit. Ik was er niet ontevreden over.

http://i112.photobucket.com/albums/n185/Kaatjekikker/IMG_3433.jpg

Groetjes Karine

2

Re: Olie Tekkie!

Heel lief taartje met hele mooie kleuren!

Slaap ze!

Met zoete groet! Akire

3

ik vind het een heel leuk taartje en heel knap zo na een nachtdienst hoor.

4

leuk gedaan!! mooi gepuzzeld!!!

monique2510 schreef:

ik vind het een heel leuk taartje en heel knap zo na een nachtdienst hoor.

Dank je, ik vind hem van boven toch te kaal, liever had ik was bloemetjes zo her en der gehad, maar ik had het leven echt niet meer ;)
En na een paar uurtjes (lees: 3,5 uur) moest ik er toch echt uit, omdat er visite zou komen. Die hebben niet gezeurd over gebrek aan decoratie, gelukkig  :lol:

Groetjes Karine

6

Hhaha!! Wat toch grappig he? Dat kindertaaltje! Kon er eerst even niks van bakken, maar nu heb ik 'Ollie Tekkie' door!! (Een van de eerste woordjes van mijn kleine meid: Taat!! (taart dus...hihihi...)

Ik vind je taart heel mooi. De kleur met die mooie zijkant! Prachtig! En het kleurtje van Kitty's kurkje maakt het helemaal mooi! :thumb:

Groetjes van Marjon

7

Ik vind hem prachtig!

8

Tikkie (zo heet Kitty hier bij mijn jongste die morgen twee wordt) is prachtig! Ken het gevoel zo uit je nachtdienst...gaap...

Er is nooit iets groots bereikt zonder enthousiasme (Emerson)

9

ik vind de "eenvoud" juist zo mooi!!

erg mooi gemaakt :thumb:

Groetjes, Franka