1

Onderwerp: Transfersheets?!

Ik lees bij meerdere mensen dat zij transfersheets gebruiken. Sommigen melden daarbij ook link naar de webshop. Maar die geeft niets aan. Niet te vinden in de webshop. DUS:WIE HELPT MIJ AAN TRANSFERSHEETS?
Alvast bedankt.
PS> hoe kun je makkelijk iets zoeken in dit forum? Moet nu van alles na lezen en topics zoeken. IS er geen zoekfunctie?
gr, Heidi

beginneling, mijn eerste taart is heel goed gelukt! MIjn 2e ook...nu bezig met nr 3! Hoezo taarten zijn verslavend?

Re: Transfersheets?!

Heidi-2306 schreef:

IS er geen zoekfunctie?

jawel bovenin, in de oranje balk :Y

de webshop verkoopt geen transfer sheets meer, waarschijnlijk omdat zo weinig mensen die gebruiken.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

OKe thnx.
Lekker dom dat ik het woordje 'zoeken' niet zie staan. Zal wel door het tijdstip van de dag komen, hihi.
Heb je enig idee waar je dan transfers nog vandaan kan halen? Ik heb ergens een keer gelezen dat er hier mensen zijn die ze zelf maken?
Weltrusten...

beginneling, mijn eerste taart is heel goed gelukt! MIjn 2e ook...nu bezig met nr 3! Hoezo taarten zijn verslavend?

misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar de sheets die zelf worden gemaakt, zijn frosty, icing, of ouwel sheets. Transfer sheets, zijn voor chocolade, je smeert er chocolade overheen, laat het drogen de print hecht zich aan de chocolade en dan 'trek' je dat eraf... geloof ik...

groetjes Tirza     

5

Bij bouwhuis kun je ze kopen.
En anders googlen op chocolade transfer sheet.

6

Is er iemand die een foodprinter heeft, en voor mij een vel kan printen (ouwel) met een paar keer het logo van chivas regal (whiskey), afhankelijk van wat het kost? Ik heb het nodig voor een taart op 26 februari.
Alvast héél erg bedankt!

als je even een topic opent in Vraag&aanbod bakspulletjes, krijg je vast heel snel reactie :Y

groetjes Tirza     

8

Heidi-2306 schreef:

Is er iemand die een foodprinter heeft, en voor mij een vel kan printen (ouwel) met een paar keer het logo van chivas regal (whiskey), afhankelijk van wat het kost? Ik heb het nodig voor een taart op 26 februari.
Alvast héél erg bedankt!

Ik heb je gemaild!

Groetjes Jose

9

Heidi-2306 schreef:

Alvast héél erg bedankt!

Ik heb je gemaild!

Groetjes Jose

10

Heidi-2306 schreef:

Alvast héél erg bedankt!

Ik heb je gemaild!

Groetjes Jose

11

THNX Jose. Het wordt vast mooi!

12

Haha, Jose1972 wil wel heul graag printen voor een ander  :lol:

13

En daar is 'een ander' heel erg blij mee! :D
Ik kan het zelf niet, dus ik ben heel blij dat ze zo snel heeft gereageerd. Het wordt super, ZEKER WETEN! Met dank aan José :thumb: