26

Re: Zwart-wit met camée-parelketting

Alweer zo'n chique geval!

By the way, hoe groot zijn die taartjes eigenlijk? Want als dat suikerparels zijn lijkt het taartje me behoorlijk klein... toch?
Is geen commentaar hoor, ze blijven evengoed hartstikke mooi. Ben gewoon nieuwsgierig  :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

27

By the way, hoe groot zijn die taartjes eigenlijk? Want als dat suikerparels zijn lijkt het taartje me behoorlijk klein... toch?
Is geen commentaar hoor, ze blijven evengoed hartstikke mooi. Ben gewoon nieuwsgierig  :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

28 Laatst bewerkt door MeNadine (13-02-2011 16:59)

Miss Pebble schreef:

Dank je :D

Zijn inderdaad kleine taartjes, die van 10cm hoog. Ideaal als cadeautje of "meebrengsel" vind ik  :Y .

29

Prachtig!

30

WOW. Prachtige foto's ook.

31

Oh wauw wat een plaatje!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

32

Thank you girls! Hoop binnenkort zulke taarten met RI te maken i.p.v. met suikerpareltjes hihi.

33

wauw die is echt chic!!