1

Onderwerp: 1 baby boy en een baby snowglobe voor jongen/meisje??

mocht afgelopen week 2 baby taartjes maken, wat is dat toch leuk om te doen :Y

1 voor een collega die oma werd van haar 2e kleinzoon.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QZ4V6M6L-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TZ8D3QF7-D.jpg

en een voor een oud buurmeisje van mij die zwanger is van haar 3e kindje en de 20 weken echo wilde vieren. Het is nog even een verrassing of het een jongen of een meisje gaat worden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-K4BCN3YN-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BQESTPDY-D.jpg

bedankt voor het kijken en tips zijn welkom.

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

2

Re: 1 baby boy en een baby snowglobe voor jongen/meisje??

Ik vind ze beiden heel leuk! Bij de tweede taart zou ik de strik wat dunner laten en laten uitharden voor hem op het taartje te doen; ik denk dat hij dan nog mooier wordt!

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

3

Mooie taarten, bij de eerste vind ik dat kleedje errug leuk!

4

Wat lief en leuk dat ze allebei echt helemaal anders zijn!

zo hééérlijk ontspannend.....

5

Echt mooi allebei!
Hoe maak je die snowglobe eigenlijk of bestel je die ergens  :o ?

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!

6

Echt mooi allebei!
Hoe maak je die snowglobe eigenlijk of bestel je die ergens   ?

Dank je wel.
De bollen kun je bij een hobby winkel krijgen in verschillende maten,
je kunt er dus een leuk figuurtje in doen en dan bekleden voor je hem op de taart plaatst. Kijk eens op de site van Het Bonte Taartje, zij hebben deze taartjes in Nederland geintroduceerd. Ik vind ze zelf erg schattig voor bvb baby taartjes enzo.

groetjes Miranda

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

7

miran72 schreef:

Echt mooi allebei!
Hoe maak je die snowglobe eigenlijk of bestel je die ergens   ?

Dank je wel.
De bollen kun je bij een hobby winkel krijgen in verschillende maten,
je kunt er dus een leuk figuurtje in doen en dan bekleden voor je hem op de taart plaatst. Kijk eens op de site van Het Bonte Taartje, zij hebben deze taartjes in Nederland geintroduceerd. Ik vind ze zelf erg schattig voor bvb baby taartjes enzo.

groetjes Miranda

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik zal eens op die site kijken :).
Hoe heb je het kleetje op de taart van de babyboy gemaakt eigenlijk, dat is echt super schattig leuk. Zelf zou ik ook weleens zoiets willen maken (als mijn babygirl geboren is bijvoorbeeld :)).

Groetjes Brigitte

Mooi hoor, wat een schatjes

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

9

Hoe heb je het kleetje op de taart van de babyboy gemaakt eigenlijk, dat is echt super schattig leuk. Zelf zou ik ook weleens zoiets willen maken (als mijn babygirl geboren is bijvoorbeeld ).

ha ha je bent zwanger van mijn meisje? leuk hoor suc6 nog even dan.
dat kleedje is simpel hoor, een vierkant uitsnijden van fondant (bij deze taart heb ik een vierkant taart kartonnetje bekleed met witte fondant (zo kon de ontvanger hem makkelijk van de taart afhalen en bewaren eventueel) een sierrandje daarom heen geplaatst.

Toen kleine vierkantjes uitgesneden uit verschillende kleurtjes fondant en deze met stempeltjes (van de hema) bedrukt. Met een tandwieltje stikselrandje erom heen en deze op het taarkarton geplaatst om en om.
Het wordt al snel een leuk kleedje :Y

groetjes Miranda

Groetjes Miranda

10

miran72 schreef:

Hoe heb je het kleetje op de taart van de babyboy gemaakt eigenlijk, dat is echt super schattig leuk. Zelf zou ik ook weleens zoiets willen maken (als mijn babygirl geboren is bijvoorbeeld ).

ha ha je bent zwanger van mijn meisje? leuk hoor suc6 nog even dan.
dat kleedje is simpel hoor, een vierkant uitsnijden van fondant (bij deze taart heb ik een vierkant taart kartonnetje bekleed met witte fondant (zo kon de ontvanger hem makkelijk van de taart afhalen en bewaren eventueel) een sierrandje daarom heen geplaatst.

Toen kleine vierkantjes uitgesneden uit verschillende kleurtjes fondant en deze met stempeltjes (van de hema) bedrukt. Met een tandwieltje stikselrandje erom heen en deze op het taarkarton geplaatst om en om.
Het wordt al snel een leuk kleedje :Y

groetjes Miranda

Bedankt, ik moet nog zo'n 37 dagen. Kan nog even oefenen dus en met deze uitleg gaat dat wel lukken. Bedankt ervoor!

11

De eerste vind ik helemaal geweldig, echt heel schattig!

12

Ahhhhhhhh, wat een lieffies!  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!