1

Onderwerp: Food & Games

Mijn eerste gedecoreerde taart! Durf 'm haast niet te laten zien met alle mooie taarten hier, maar ja oefening baart kunst toch?  ;)

Ik heb 'm gemaakt voor een avondje 'food & games'.
Het koste wel wat bloed zweet en tranen; met name het rood en zwart kleuren. Maar ja het is, mede dankzij manlief,  wel gelukt. Ik zie zelf nog zat verbeterpunten.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, tips zijn absoluut welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ASM8AIMY.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NFDZY8PL.jpg

2 Laatst bewerkt door Sannn (13-02-2011 13:04)

Re: Food & Games

Hoi Lammetje,

Ik vind het voor een eerste taartje echt super goed gelukt hoor!!! Ook al staan er mooiere taarten op het forum, dan nog vind ik dat je elke taart moet bekijken naar de ervaring van de maakster. En iedereen is daar uniek in, dus ook elke taart heeft zijn eigen charmes vind ik.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik geen verbeter punten op jou taart heb... :o  Hij is mooi strak afgewerkt. De kleuren combinatie vind ik ook mooi. Knap dat je de moeilijkste kleuren rood en zwart zelf hebt gekleurd.  :thumb:

het enige wat ik er misschien aan zou veranderen, is dat ik voor de letters uitstekers zou gebruiken. Maar als je die nog niet hebt, dan is het niet anders.

Je kunt super trots zijn op je taart hoor!!!

Groetjes San

3

Nou, ik vind hem erg mooi hoor! Leuk bedacht zo! Rood en zwart vind ik ook de lastigste kleuren om te maken...

(: Ik word blij van taart! :)

4

Ha! Catan! :Y
Ik zag het meteen. Heel goed gemaakt.
Altijd gezellig een avondje catannen. :)

Cake is nice!

5

Knap gedaan! Zag direct De Kolonisten van Catan erin... Ben benieuwd naar de volgende taarten...

Met zoete groet! Akire

6

Leuk! En zeer herkenbaar Catan!  :thumb:  Knap dat je de kleuren zo hebt gekregen  :Y

En inderdaad, na je probleempje met de randen, gewoon omdraaien.. dat doen we bij elke taart  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

Sannn schreef:

het enige wat ik er misschien aan zou veranderen, is dat ik voor de letters uitstekers zou gebruiken. Maar als je die nog niet hebt, dan is het niet anders.

Hoi Sannn,
Dank je wel voor je complimenten!

We hebben inderdaad nog geen uitstekers, daar moet ik me nog even op oriënteren. En we moesten eigenlijk al weg en toen hebben we in 5 minuten nog snel letters gemaakt, dus ja dat is inderdaad een verbeterpunt ;)