26

Re: Yeah, ik heb een foodprinter gekocht en gelijk geprobeerd!!!

Ziet er erg leuk uit die taart!
Zo'n foodprinter lijkt mij erg moeilijk in gebruik, maar zou het zelf eigenlijk toch ook wel willen als het makkelijk te leren is :P.
HAd er zelf 1 in een boekje zien staan die iets rond de €500,- was! Dus sta wel te kijken dat die van jou zoveel goedkoper is. Maar dat zal wel komen door alle extra functies die op die printer uit het boekje zitten? Of zit er op jouw foodprinter ook dat je vormpjes uit het fondant kan drukken enz?

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!

27

An_Angel schreef:

Zo'n foodprinter lijkt mij erg moeilijk in gebruik, maar zou het zelf eigenlijk toch ook wel willen als het makkelijk te leren is :P.
HAd er zelf 1 in een boekje zien staan die iets rond de €500,- was! Dus sta wel te kijken dat die van jou zoveel goedkoper is. Maar dat zal wel komen door alle extra functies die op die printer uit het boekje zitten? Of zit er op jouw foodprinter ook dat je vormpjes uit het fondant kan drukken enz?

Volgens mij heb jij het over een cricut machine...

Life is what you bake it.

28

Taartenmarie schreef:
An_Angel schreef:

Volgens mij heb jij het over een cricut machine...

Nu je het zegt, zat daar mee in de war  :o . Maar dat is inderdaad zo.

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!

29

Het is echt een hele mooie taart,
vooral het schoentje is echt super!
Mooi hoor!!

Gr Joyce

30

Pienemien schreef:
Soesie schreef:

Haha ja zover was ik ook. Maar ik heb dus een soort vleugelachtig iets, is dat de neus? En hoe moet hij dan? Ik heb hem al zo vaak geprobeerd dat hij gebroken is.
En die rechte (lange)  is voor de bovenkant en die rondjes die erbij zitten?

Zoals ik het bekijk zitten de zijkanten achter tegen elkaar aan en voor niet daar moet dan dat andere dinge overheen? Maar hoe?

Ik ben zooooooo a technisch. :o

Die "vleugel" is de neus, de zijkanten komen aan de achterkant tegen elkaar aan (daar heb ik smal strookje overheen geplakt en nog een half cirkeltje, dat zie je vaak bij sportschoenen) de voorkant komt ook wat tegen elkaar, waar de neus de zool raakt.
Dan ontstaat een "gat" aan de voorkant hieroverheen plak je de vleugel, de bolle kant met het "v" tje tegen de zool aan (v-tje is een soort figuurnaad om de bolling in de neus te krijgen)
Die gaten aan het rechte stuk kun je nog gebruiken als overlap aan de onderkant voor de vetergaten.

Dank je ik ga weer een poging wagen.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

31

super leuk!
Endie schoen is Gaaf!!

Liefs, Zanoni