Onderwerp: No. 52

Hier weer eens een stapeltaartje... voor mijn jarige vader. Het thema moest 'muziek' zijn.... heb het hele forum doorzocht. De 'toetsen' op de onderste laag heb ik van iemand nagemaakt, en het muziekstukje bovenop ook! Vraag me niet van wie.... maar bedankt voor de leuke ideeen!

De taart was gevuld met mergpijpjesvulling en kersenvlaaivulling.

http://janjaapvandijk.nl/images/phocagallery/taarten/thumbs/phoca_thumb_l_22.%20verjaardag%20pa%20kopie.jpg

2

Re: No. 52

ziet er goed uit  :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

pffff, wat een werk, maar errug leuk geworden :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Prachtig! Wat is mergpijpjesvulling?  :think:

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

Heel simpel... slagroom kloppen (1 bekertje van 250 ml) en een pakje mergpijpjes in stukjes breken en erdoorheen doen. Vinden ze hier erg lekker!

6

Taartje van eigen deeg schreef:

Heel simpel... slagroom kloppen (1 bekertje van 250 ml) en een pakje mergpijpjes in stukjes breken en erdoorheen doen. Vinden ze hier erg lekker!

:think: Mijn vriend is dol op mergpijpjes, ga dat ook eens proberen te maken voor op zijn verjaardagstaart in maart :).

Over je taart:
Ziet er super mooi uit!

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!

An_Angel schreef:
Taartje van eigen deeg schreef:

:think: Mijn vriend is dol op mergpijpjes, ga dat ook eens proberen te maken voor op zijn verjaardagstaart in maart :).

Over je taart:
Ziet er super mooi uit!

Ik zie dat er bij de recepten, aan de zijkant, een nog beter uitgewerkt recept staat.... iets beter omschreven in elk geval. Die zou ik gebruiken!