Onderwerp: Alles ging mis..
Gister heb ik min mini cupcake pop mold binnen gekregen en ben meteen vandaag aan de slag gegaan..
Ik had al eerder geprobeert cakepops te maken maar dat werd een regelrechte ramp!!
Alles viel uit eindelijk van me stokje af en de chocolade ging allemaal niet goed.
Nu had ik een receptje door getipt gekregen met brownie en nutella, en eerlijk is eerlijk het is echt heeeerlijk!!
En alles bleek ook goed te gaan tot ik ze op het stokje wou doen..
of ik prikte te ver of ze vielen uit elkaar.. En dan had ik er eindelijk 1 en dan ging het mis met de chocolade.. Op een 1 of andere manier is die niet aan mij besteed denk ik..
Dus toen heb ik van de rest dit maar gemaakt, en eerlijk gezegd vind ik dit er ook wel leuk uit zien.
Toen had is dus nog heeeeeel erg veel chocolade over en ik had vorige week malletjes voor lollies enzo gekocht dus dacht kan ik die mooi ook even uitproberen.. Deze zijn wel heel leuk geworden al zeg ik het zelf. Maar ook hier ging heel veel fout.

Dit was zo'n typische dag dat alles tegen zit en ik uit eindelijk huilend op de grond tussen de chocolade en zit met chocolade in me haar en een muffin op de muur
..
Het zullen de hormonen dan wel zijn he
haha..
http://piesofcake.blogspot.com/
Zien er wel prachtig uit!

.