1

Onderwerp: Tussen de sneeuwvlokken door

Stel ik mij even voor
Mijn nickname is SilentOne.... Omdat ik vaak de Stille genoemd word :)
Maar mijn echte naam is Elmora. Ik ben vanmorgen met frisse moed de deur uitgegaan omdat we in Leer boodschappen wilden doen, maar zonder winterbanden gaan we die rit maar niet wagen. Dus gaan we zo richting de stag "Groningen"
Mijn schoondochter wil graag haar eerste Valentijnstaart maken voor onze zoon en heeft mij gevraagd of ze mijn bakspullen mag gebruiken. (Tuurlijk kind leef je uit)
Maar of wij nog wat spulletjes kunnen halen..... Tuurlijk kind, ik leef me wel uit hahahaha.

Mijn oudste is een zoon van 18, daarnaast heb ik een dochter van 17. Mijn wederhelft heeft twee dochters van 12 en 8 dus we hebben een gezellig huis vol.

Kan een heleboel vertellen, maar ik wil eerst "shoppen"....   :lol:
fijne zaterdag allemaal...... en ...... vraag gerust als je iets weten wilt.

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

2

Re: Tussen de sneeuwvlokken door

Welkom :)

3

welkom!

4

:cool:  Zowwwww wij zijn weer terug......
brrrrrrrr wat is het koud en guur..... Maarrrrr wat is 'shoppen' toch leuk. Vooral als je vriend mee is en tevreden proeft omdat er (tot zijn grote vreugde  :thumb: ) een demonstratie icing roosjes maken gegeven werd.
Was zijn vraag, kan jij dat ook maken??? Dus ik heel nonchalant... "als ik de juiste spulletjes heb vast wel" gniffel... 
Heb het een en ander van hem gekregen (om het maar zo te noemen, ipv een bos bloemen voor valentijn waren zijn woorden) hahahaha. Nou dit vind ik veel leuker dan een bos bloemen  :D
Ik kan eigenlijk niet wachten te beginnen, helaas ben ik van de week aan mijn hand geopereerd dus ik zal toch eventjes nog geduld moeten hebben, tot de hechtingen eruit zijn en ik mijn hand weer volledig mag bewegen. Maar de voorpret is ook leuk  :D

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

5

Welkom hier! Leuk dat je al wat spulletjes hebt kunnen scoren. Nu nog ff wachten tot je hand weer mee wil werken en dan.... lekker freubelen  :D

Met zoete groet! Akire