Re: 1e bruidstaart en meteen 5 lagen
Hij is echt super! En wat een mooie rozen 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 1e bruidstaart en meteen 5 lagen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is echt super! En wat een mooie rozen 
Hij is echt prachtig!! Leuk dat je zo mooi even kon oefenen. Nog een kleine vraag: hoe heb je dat dan met de parelrand gedaan? Ook ter plaatse gemaakt en er om heen gelegd?
Hij is echt prachtig!! Leuk dat je zo mooi even kon oefenen. Nog een kleine vraag: hoe heb je dat dan met de parelrand gedaan? Ook ter plaatse gemaakt en er om heen gelegd?
de parelrand had ik van tevoren al tegen de rand van de taart geplakt met een beetje tyloselijm , die bleef goed zitten maar ik had voor het geval dat wel een rijtje extra parels meegenomen natuurlijk.
Prachtige taart! Goed om te weten voor jezelf dat je dit goed kunt.
Echt heel mooi zeg
En wat is hij netjes!!!
Hoezo niet aandurven?? Prachtig, chique alles bijelkaar
Echt super hoor! 
mooi oefen project, en zeker geslaagd.
Mooi! Omdat je hem zo rustig versierd hebt, vind ik het een hele chique taart geworden.
Prachtig hoor Monique,
Even een vraagje, de parelrand en guirlande heb je in dezelfde kleur als de bekleding. Waar heb je dit van gemaakt? Ik vraag dit omdat het zo mooi dezelfde kleur is.
Prachtig hoor Monique,
Even een vraagje, de parelrand en guirlande heb je in dezelfde kleur als de bekleding. Waar heb je dit van gemaakt? Ik vraag dit omdat het zo mooi dezelfde kleur is.
alles is van marsepein gemaakt , behalve het bruidspaartje dat is van fondant
Jee wat een joekel! Maar heeeel erg mooi!!!
Wow wat heb je die mooi gemaakt!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 1e bruidstaart en meteen 5 lagen