Onderwerp: 't wordt nooit wat, tussen een varken en mij
wat een stress, alles, maar dan ook alles ging fout
En waarvoor, voor een simpel varken!
Ze wilden een verleidelijk spaarpotvarken voor iemand die 'altijd in de varkens heeft gezeten' (voor de grapjassen onder u, 'n handelaar in varkensvlees dus
).
Geen probleem, ik had er al eens eerder 1 gemaakt; alleen was dat een Blanda12 en dit moest een Blanda20 zijn. Op zich geen probleem, alleen de oren zijn dus ook groter èn zwaarder, nooit aan gedacht
Gisterochtend ging er al van alles mis met de vulling, maar goed, dat heb ik opgelost (2x botercrememix met koekjeskruim van Xenos-amandelkoekjes en een laag eigengemaakte 4-vruchtensaus).
Gisteravond bekleden (hij viel bijna, tot 2x toe
), toen de neus op een prikker en daarna de oren......afijn, 2-3 uur later zaten ze van marsefond met tylose, volledig ondersteund, aan de kop. Het was 12 u en ik was er helemaal niet gerust op, maar ja, toch maar gaan slapen.
Za zaten er nog aan vanmorgen!
Komt m'n man een kwartier later, goh, zijn de oren mislukt?..
lagen ze er alsnog af, gelukkig wel nog heel. Weer plakken enz
. Afijn na het nemen van de foto's begon 1 oor te scheuren, te scheuren en te scheuren......
Steeds stukjes marsepein opgeplakt (achter z'n oor is 't een wrattenzwijntje geworden
) en met folie ondersteunend ingepakt. Gelukkig is het voor vrienden, die 't een prachttaart vonden. Ik hoop heel erg dat hij heel op de bestemming is aangekomen en dat de ontvanger 'm nog compleet met 2 oren heeft gezien
Wat een verhaal weer
, hier dan de (volledig geinspipikte, dank
) taart.
, ikke blij