Onderwerp: Mini en Maxi
Een prinses met bijpassende mini prinses. Beiden gevuld met bokkenpootjesvulling.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mini en Maxi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een prinses met bijpassende mini prinses. Beiden gevuld met bokkenpootjesvulling.

mooie dames hoor 
Mooi hoor! Even een vraagje: heb je er alleen bokkenpootjesvulling in gedaan en afgesmeerd met botercreme en verder geen andere vulling?
Ik wil nl. ook een taart met bokkenpootjesvulling maken en vroeg me af wat er lekker bij smaakt (jam lijkt me bijv niet lekker erbij), of dat ik beter alleen bokkepootjesvulling kan doen.
Mooi hoor! Even een vraagje: heb je er alleen bokkenpootjesvulling in gedaan en afgesmeerd met botercreme en verder geen andere vulling?
Ik wil nl. ook een taart met bokkenpootjesvulling maken en vroeg me af wat er lekker bij smaakt (jam lijkt me bijv niet lekker erbij), of dat ik beter alleen bokkepootjesvulling kan doen.
Ik heb inderdaad alleen gevuld met bokkenpootjesvulling en toen afgesmeerd met botercreme. Sommigen doen ook wel een laagje gesmolten chocolade ertussen. 
Juutje1976 schreef:Mooi hoor! Even een vraagje: heb je er alleen bokkenpootjesvulling in gedaan en afgesmeerd met botercreme en verder geen andere vulling?
Ik wil nl. ook een taart met bokkenpootjesvulling maken en vroeg me af wat er lekker bij smaakt (jam lijkt me bijv niet lekker erbij), of dat ik beter alleen bokkepootjesvulling kan doen.Ik heb inderdaad alleen gevuld met bokkenpootjesvulling en toen afgesmeerd met botercreme. Sommigen doen ook wel een laagje gesmolten chocolade ertussen.
Oh, dat klinkt ook lekker
!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mini en Maxi