Onderwerp: help botercreme ??
Hallo,
de botercreme is niet goed meer..dus nu heb ik geen tijd om nieuwe te halen maar weten jullie andere oplossing?? ik wel nodig maar welke??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » help botercreme ??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
de botercreme is niet goed meer..dus nu heb ik geen tijd om nieuwe te halen maar weten jullie andere oplossing?? ik wel nodig maar welke??
Witte chocopasta! Kan je ook meee afsmeren.
Je zou ook de botercreme via het recept van deze site kunnen maken. Is zonder mix.
En anders 1:1 maken met vanille-aroma erdoorheen.
nee... dat lijkt me niet zo lekker. ik kan niet te moeilijk maken. want ik maak weinig taart op dit moment. nu wel.. graag simpel en makkelijk.... Helma
Hoezo is je botercreme niet goed meer? Is hij zuur? Want vaak is botercreme nog op te lappen hoor!
ja dat is hard geworden. dus kan niet meer gebruiken...
Helma
Dat het hard is geworden, komt dat ie in de koeling heeft gestaan.
Even een paar seconden in de magnetron, doorroeren en klaar voor gebruik.
Echt maar heel even hoor, in de magnetron, anders wordt het te vloeibaar.
Bedoel je de botercreme om af te smeren??? Of om te vullen??
Of is je botercreme mix ( poeder) een harde klont geworden??? Heb ik ook vaak gehad. Ik doe de water er dan bij, en sla hem met de stampot stamper in kleine stukjes. Daarna met de staafmixer, en hij is weer glad. Tja, je moet er even je spierballen voor gebruiken, maar het is niet onmogelijk.
Of anders meringue botercreme.. het lijkt een heel werkje maar valt reuze mee hoor!
Kijk bij de recepten even hoe het werkt, en op youtube is een mooi filmpje te vinden met uitleg
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » help botercreme ??