Onderwerp: Rozen gemaakt......1ste keer
En wat vinden jullie er van.
De rechter vind ik zelf het mooist

Groetjes Marianne
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozen gemaakt......1ste keer
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En wat vinden jullie er van.
De rechter vind ik zelf het mooist

Groetjes Marianne
ik vind ze heel erg goed gelukt. De rechter is inderdaad de mooiste, maar ze mogen er allebei absoluut wezen hoor 
Mooi! Ze zien er heel "fragiel" uit, dat maakt ze zo mooi. 
woh wat een super mooie rozen ,hoe krijg je de blaadjes zo mooi dun en de randjes zo mooi
PRACH-TIG
knap hoor 
oh wauw,mooi )
Zo, en dat voor de eerste keer.
Ik vind ze heel mooi hoor 
Heel mooi!!!
woh wat een super mooie rozen ,hoe krijg je de blaadjes zo mooi dun en de randjes zo mooi
Dank je wel.
Een rondje uitsteken, bakpapier erover en dan met de bolle kant van een lepel er overheen gaan.
Daardoor worden de blaadjes heel dun...en de randjes gaan vanzelf.
Groetjes Marianne
De rozen zijn idd erg mooi gelukt. Ik was zel fook aan het proberen, maar krijg ze nog niet mooi dun. Ga het ook maar eens proberen met de lepel. Wie weet...
Netjes gedaan zeg 
Bedankt voor alle geweldige reacties.
Volgend weekend ga ik de verjaardagstaart (2 lagen) voor mnn moeder maken en daar komen ook roosjes op dus ben benieuwd of het me dan ook gaat lukken.
Het resultaat zien jullie volgende week.
Groetjes Marianne
Een beetje meer oefenen en het komt goed

Prachtig meid en dat voor de eerste keer als de taart voor je moeder af is dan ben je een genie in rozen maken. 
primapoging, je randjes zijn wel erg dun ,daarom ziijn sommige wat te rafelig,dat is jammer.
let er op dat de binnenkant niet dieper ligt dan de buitenste blaadjes.
kijk goed naar een echte (open )roos
mpbart.
ik vind die rafelige randjes juist erg mooi, ook wel echt 
Ik vind ze sowieso erg op echte rozen lijken

wow....heb net ook een eerst roosje erop gezet....maar das niks vergeleken bij deze...jeetje
Super mooi!
Wow wat een mooie roosjes. Wees er maar heel erg trots op. 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozen gemaakt......1ste keer