Onderwerp: Meisje in zilveren auto
Na workshops bij Annelies en Lorraine McKay gevolgd te hebben heb ik hun beider technieken gecombineerd, en dit is het geworden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Meisje in zilveren auto
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na workshops bij Annelies en Lorraine McKay gevolgd te hebben heb ik hun beider technieken gecombineerd, en dit is het geworden.
Mooi, erg knap gedaan 
ow,wat is die GAAF zeg!!!!
Gaaf gedaan! 
heeeeeel erg mooi gedaan, voorl die mond en die ogen 
heel tof!
Prachtig! 
Heel mooi ! 
poppetje vind ik echt erggggg mooi, prachtige ogen en die mond met tanden:thumb:

o wat is die gaaf zeg
en zeker die ogen en die tanden 
Mooi!
ik vind dit een heel sterk poppetje! en op de eerste foto zou het zo uit zo'n animatie filmpje kunnen zijn die je wel eens op tv ziet, het spreekt gewoon heel erg!
GEWELDIG...heb je de ogen erop geschilderd?
Knap hoor, erg mooi!
Mooi! Vraag me af hoe lang je met zoiets bezig bent, aangezien ik een hele avond op een simpele roos zit te stuntelen.
EEEEnig! Ze lijkt wel van een tv serie of zo heel leuk sprekend poppetje.En de auto ook heel leuk geworden 
De auto is een dummie. Ik zag in een knutselwinkel autootjes en vliegtuigjes staan van piepschuim, dus gelijk gekocht om eens te proberen.
Poppetjes is wel helemaal van fondant. Ik ben meestal 4 uur bezig met 1 poppetje. Ik werk niet zo snel, en wil het altijd netjes doen....
Super zeg! 
Onwijs mooi zeg! Heel mooi gemaakt, ik wou dat ik ook zo mooi kon boetseren... 
Chapeau, complimenten, geweldig, vooral die open mond met tanden, het neusje, kortom,

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Meisje in zilveren auto