Onderwerp: twee keer zoveel liefde
Het was nog een beste klus om het rechtse hart zo in vorm te krijgen, maar uiteindelijk toch gelukt.
Ik vond het zelf wel leuk geworden.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » twee keer zoveel liefde
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het was nog een beste klus om het rechtse hart zo in vorm te krijgen, maar uiteindelijk toch gelukt.
Ik vond het zelf wel leuk geworden.

Mooi!!!
leuk gedaan!
het was de moeite meer dan waard, het ziet er super uit
hoe heb je dat rechtse hartje gedaan?
wauw wat mooi!
Heel erg mooi!
het was de moeite meer dan waard, het ziet er super uit
hoe heb je dat rechtse hartje gedaan?
Heel simpel eigenlijk, ik heb een malletje gebruikt .
Dus een hartje neergelegd en daar de krulletjes fondant (met tylose) overheen gelegd, laten drogen, daarna schilderen en klaarrrrr....
Heel mooi ! 
en wat een leuk idee 
Wat leuk zeg.... die bewaar ik even. maar dat andere hartje wat is dat?
gewoon een fondant hartje of iets anders?
En heb je die ook met een malletje zo mooi bol gekregen?
Groetjes,
Bianca
Wat leuk zeg.... die bewaar ik even. maar dat andere hartje wat is dat?
gewoon een fondant hartje of iets anders?En heb je die ook met een malletje zo mooi bol gekregen?
Groetjes,
Bianca
Het andere hartje is een dummy, bekleed met fondant (en heeft tevens gediend als mal voor het rechtse hartje, zodat ze identiek zouden zijn qua vorm)
Echt heel leuk!
Groetjes Iris
Wauw mooi zeg.
Als je dit nu ook nog bij de themataarten zou plaatsen, maak je volgens mij wel een goeie kans
.
Wauw mooi zeg.
Als je dit nu ook nog bij de themataarten zou plaatsen, maak je volgens mij wel een goeie kans.
Lief van je, dank je.
Ik heb hem er inderdaad geplaatst
Ooooh die zijn MOOOOOOOI!!
Ik weet trouwens niet of je kans maakt bij de themataarten....
Niet omdat het niet mooi genoeg is, want het is PRACHTIG, maar 't is toch geen taart of wel??
Ik ga voor de categorie klein & fijn
Het is bedoelt als topper, vandaar ook de dummie en de rechtse is van fondant met tylose.
Bianca`s bakseltjes schreef:Wat leuk zeg.... die bewaar ik even. maar dat andere hartje wat is dat?
gewoon een fondant hartje of iets anders?En heb je die ook met een malletje zo mooi bol gekregen?
Groetjes,
Bianca
Het andere hartje is een dummy, bekleed met fondant (en heeft tevens gediend als mal voor het rechtse hartje, zodat ze identiek zouden zijn qua vorm)
ahh helder!
goed hoor.... super leuk voor als taarttopper
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » twee keer zoveel liefde