Onderwerp: geboorte taart voor eerste x
hallo ik heb voor de eerste x een geboorte taart gemaakt.ik zit nog in me oefen fase tis pas me 4de taart!wat vinden jullie ervan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » geboorte taart voor eerste x
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo ik heb voor de eerste x een geboorte taart gemaakt.ik zit nog in me oefen fase tis pas me 4de taart!wat vinden jullie ervan?
Volgens mij heb je iets fout gedaan want ik zie geen foto. Misschien moet je eerst eens de sticky lezen over hoe je een foto moet plaatsen. Deze vind je hier: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8723
jah ik zie t nu idd!ik ga ff zoeken hahah djw

dit is hem dus geworden!
Hij ziet er prachtig uit! En dat voor je vierde taart, super 
djw!jah de afwerking moet nog veel beter hahaha
wat een lieverd!!!
Leuk hoor!!!! Zeker doorgaan met deze hobby
Je hebt alleen een stapeltaart gemaakt, dus ik zal je even melden. Dan verhuizen ze hem naar de juiste rubriek.
[move]--> stapelparade
Ik vind het een superlief taartje. Erg mooi gedaan!! 
Erg mooi taartje. Ik had alleen de baby een andere kleur gegeven. Maar voor de rest erg mooi
Wow erg mooi, zeker voor je 4e taart!
Zie ik het goed dat je onder de baby het fondant uit de mold nog hebt zitten? Persoonlijker vindt ik het mooier als je dit eraf snijd, dit kan je makkelijk doen, nadat je hem uit de vriezer haalt en de baby in de mold laat zitten.
Maar desalniettemin een top 4e taart! 
leuk gedaan zeker voor je vierde taart, en ja er kan nog iets aan de uitwerking verbeterd worden. de bovenste taart eindigt je rand om de taart precies waar je letters zitten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » geboorte taart voor eerste x