Re: [Gezocht] deegroller + mening
Ik heb alle 3 de opties geprobeerd
Aller eerst 2 x de houten roller van de blokker. Het rolt heerlijk, door even lichtjes met je handen en wat poedersuiker over de roller te gaan tijdens het rollen plakt hij niet..
Echter... Tot 2 x aan toe liet na een paar maanden iets los bij de lagers.. viezigheid op m'n fondant. Na 2 x dacht ik.. geen 3e keer meer!
PVC buis, ook de grijze zijn gewoon voedselveilig aangezien ze mogen worden gebruikt in de keuken / badkamer voor aanvoer van drinkwater. Het nadeel vind ik alleen dat ze erg licht zijn. Ook hier wel dat het af en toe blijft plakken maar met marsepein kun je dan wat crisco smere, met fondant geeft dat erge vlekken.. poedersuiker vond ik niet fijn blijven zitten. Ze zijn er glad namelijk
Tja, en dan de Rolling pin.. het kost wel wat centjes maar dan heb j ewel Rolls Royce onder de rollers En het is wel een aanschaf voor het leven! hij kan echt niet breken.. geen lagers die kapot kunnen gaan.. en mocht je stoppen met decoreren kan hij als gewone deegroller ook prima dienst doen!
Ik ben er echt super blij mee.. wil niet anders meer