Onderwerp: Cupcake stapel
Gemaakt van cupcakes, dus hij moet toch echt hier.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcake stapel
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gemaakt van cupcakes, dus hij moet toch echt hier.

oh wat leuk!!!!
hoe blijft die stapelstaan?
groetjes evon
Erg leuk!
Ik vind hem leuk
Maar hoe hou je die overeind??
Het lijkt mij dat die snel om zal vallen....
Geweldig !! 
lachen zeg, de prinses op de erwt 
oh wat leuk!!!!
hoe blijft die stapelstaan?
groetjes evon
Hij is gestut met een dowel door alle cakejes.
Prachtig zeg, hoe krijg je het verzonnen, echt supermooi met die felle kleuren !!!
Super goed idee! Ga ik zeker een keer inpikken van je 
Geweldig!!
Maar toch een staaltje perfecte balans...want zelfs met stok er doorheen kan ie zo omvallen. Knap gedaan, hoor 
Heel leuk! Origineel gedaan.
whaa!! wat is deze suuuuperleuk bedacht én uitgevoerd!!
Nou, ik vind hem echt geweldig 
Wat een leuk idee
heel leuk!!!
Ontzettend gaaf zeg 
Echt heel leuk gedaan! Maar heb jij die stok erdoor heen dan vast gezet aan de onderplaat, want anders valt hij toch nog steeds om? 
Hij is erg leuk. Kan ook doorgaan voor een prinses in de toren wachtend op haar prins. 
Wat superleuk
Ik zat me idd ook meteen af te vragen hoe dat in hemelsnaam blijft staan, zelfs met een deuvel van boven tot onder... 
OOO wat een super leuk idee zeg! Apart. En leuk die kleuren 
Echt heel leuk gedaan! Maar heb jij die stok erdoor heen dan vast gezet aan de onderplaat, want anders valt hij toch nog steeds om?
Stok is gewoon van onder naar boven in de cupcakes gedaan en zit niet vast aan onderplaat. Heb wel een punt geslepen want anders gaat het niet maar de hele stapel blijft gewoon staan en toch nog wel redelijk stevig. Ik had ook gedacht dat het nooit zou lukken en dat de boel niet zou blijven staan maar misschien heb ik wel een aangeboren talent voor dat spel de scheve toren van Pisa?
Nadat ik de cupcakes had gestapeld ben ik rondom gaan versieren.
Schattig stapeltje, origineel 
Dat ziet er super uit zeg!
Leuk zeg!!!
errug leuk zeg!!! Super origineel!!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcake stapel