Onderwerp: Hup Thijsje hup, go Thijsje go
Alvast voor mijn grote, kleine man (3 maart jarig, taart staat nu in de vriezer). Gevult met frambozenmousse (echt te lekker) en afgesmeerd met witte chocolade pasta.

Groetjes Annemarie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hup Thijsje hup, go Thijsje go
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Alvast voor mijn grote, kleine man (3 maart jarig, taart staat nu in de vriezer). Gevult met frambozenmousse (echt te lekker) en afgesmeerd met witte chocolade pasta.

leuk zeg!
mooi
(en idd errug lekker
)
oh wow, wat een SUPER MOOI gepuzzelde taart zeg. RESPECT!!!
(jammer dat je hier niet zo'n worship smiley poppetje hebt, anders had ik hem geplaatst voor je)
Suoer mooi gepuzzeld!
Hele leuke taart voor je kleine man.
Dat afsmeren met chocopasta, werkt dat net zo goed als afsmeren met botercreme? Verwarm je de pasta dan om te zorgen dat je kapsel niet kapot gaat? Ik ben reuze benieuwd, had het nog niet ergens gelezen.
super leuk gepuzzeld!!! 
Hele leuke taart voor je kleine man.
Dat afsmeren met chocopasta, werkt dat net zo goed als afsmeren met botercreme? Verwarm je de pasta dan om te zorgen dat je kapsel niet kapot gaat? Ik ben reuze benieuwd, had het nog niet ergens gelezen.
Nog nooit botercreme gebruikt dus ik kan het niet vergelijken. Ik bewaar de pasta op een redelijk warm plekje en dan is deze soepel genoeg. Soms heel even in de magnetron maar het wordt al snel te dun. Mijn kapsel is er nog nooit kapot van gegaan. Ik heb nog wel een foto van de afgesmeerde taart, zien?
Gefeliciteerd met je zoon en deze prachtige taart! 
hilda55 schreef:Hele leuke taart voor je kleine man.
Dat afsmeren met chocopasta, werkt dat net zo goed als afsmeren met botercreme? Verwarm je de pasta dan om te zorgen dat je kapsel niet kapot gaat? Ik ben reuze benieuwd, had het nog niet ergens gelezen.Nog nooit botercreme gebruikt dus ik kan het niet vergelijken. Ik bewaar de pasta op een redelijk warm plekje en dan is deze soepel genoeg. Soms heel even in de magnetron maar het wordt al snel te dun. Mijn kapsel is er nog nooit kapot van gegaan. Ik heb nog wel een foto van de afgesmeerde taart, zien?
Ik wilde precies hetzelfde vragen, het klinkt namelijk erg lekker !!
Ik zou je afgesmeerde taart graag zien
En je taart vindt ik ook erg mooi gemaakt en heel strak ! 
U vraagt, wij draaien;
Bekleed je de taart met fondant of met marsepein? Of maakt dat niet uit met de chocopasta?
Bekleed je de taart met fondant of met marsepein? Of maakt dat niet uit met de chocopasta?
Ik gebruik beide of een mengsel van beide, maakt niet uit dus.
heel erg mooi! 
Je zei dat je nog nooit botercrème hebt gebruikt om af te smeren.
Smeer je dan altijd met chocolade pasta af, of heb je nog meer mogelijkheden ? Ik ben erg nieuwsgierig, maar die witte chocoladepasta ga ik zeker uitproberen. hoeveel heb je ongeveer nodig ? Dan weet ik hoeveel potten ik moet gaan inslaan 
Je zei dat je nog nooit botercrème hebt gebruikt om af te smeren.
Smeer je dan altijd met chocolade pasta af, of heb je nog meer mogelijkheden ? Ik ben erg nieuwsgierig, maar die witte chocoladepasta ga ik zeker uitproberen. hoeveel heb je ongeveer nodig ? Dan weet ik hoeveel potten ik moet gaan inslaan
Dit is pas mijn 4e taart en ik heb gewoon altijd witte pasta gebruik, botercreme spreekt mij niet zo aan. Deze taart heeft een doorsnee van 25 cm aan 1 pot pasta van 400 gram heb je dan genoeg voor het afsmeren en de dykes (schrijf je dat zo?).
Ik kijk vol bewondering naar je prachtige puzzelplaatje en lees dan vervolgens dat je pas 4 taarten hebt gemaakt! WAUW! Knap hoor.
Verder ook een vraagje mbt de chocoladepasta, stijft dat ook op als je de taart even koel zet of doe jij dat niet voordat je gaat bekleden. Ik ben ook niet zo'n botercreme fan en het scheelt natuurlijk ook weer wat werk... 
Super mooie taart!! heel knap gepuzzeld! Mijn complimenten hoor! 
Ik kijk vol bewondering naar je prachtige puzzelplaatje en lees dan vervolgens dat je pas 4 taarten hebt gemaakt! WAUW! Knap hoor.
Verder ook een vraagje mbt de chocoladepasta, stijft dat ook op als je de taart even koel zet of doe jij dat niet voordat je gaat bekleden. Ik ben ook niet zo'n botercreme fan en het scheelt natuurlijk ook weer wat werk...
Laten opstijven is niet nodig. Ik smeer hem af en laat hem dan gewoon in de taartdoos staan tot ik ga bekleden, zit eigenlijk weinig tijd tussen.
Bedankt voor jullie leuke complimentjes.
Geweldig gepuzzeled!!! Wauw!
Geweldig mooi zeg!
Dankjewel voor de uitleg en de foto. Ik gebruik nooit boter op mn brood en ga het zeker eens proberen. Bedankt 
Super mooi gepuzzeld, echt een hele mooie taart! 
Wat supergepuzzeld, héél erg mooi!!!!!
Heel erg mooi, mooi puzzelplaatje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hup Thijsje hup, go Thijsje go