Onderwerp: biscuit gisteravond gemaakt maar een vraag erover???
gisteravond heb ik een bescuit gemaakt deze heb ik af laten koelen en in een pedaalzak dicht gebonden in de koelkast gezet nu wil ik deze morgen pas gaan vullen en afwerken kan dit???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » biscuit gisteravond gemaakt maar een vraag erover???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
gisteravond heb ik een bescuit gemaakt deze heb ik af laten koelen en in een pedaalzak dicht gebonden in de koelkast gezet nu wil ik deze morgen pas gaan vullen en afwerken kan dit???
ja dat is volgens mij geen probleem, zelf vries ik hem altijd in heb hier gelezen dat het de smaak ten goede komt {meningen zijn daar wel over verdeeld} en hij is dan makkelijker te snijden
ok dus je zou me aanraden om hem voor nu toch nog in de vriezer te plaatsen is het dan geen probleem dat die al in de koelkast heb gestaan
ik zou hem gewoon uit de vriezer laten.Kan makkelijk qua tijd.
okay hartstikke bedankt voor de reactie dan laat ik hem lekker nog een nachtje in de koelkast staan want heb nu eigenlijk ff geen zin morgen weer hahahaha...
okay hartstikke bedankt voor de reactie dan laat ik hem lekker nog een nachtje in de koelkast staan want heb nu eigenlijk ff geen zin morgen weer hahahaha...
hahaha drie keer enter gedrukt hahahah hoe kan je het weer verwijderen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » biscuit gisteravond gemaakt maar een vraag erover???