1

Onderwerp: Ik raak niet op mijn eigen website... Jullie wel?

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar als ik naar mijn website wil gaan, dan verschijnt enkel een wit scherm  :s  Ik heb vanmorgen enkele foto's geplaatst, dus mss is daar iets misgelopen. Kunnen jullie wel op mijn site? Bedankt om te proberen!

Groetjes van Natascha!

2

Re: Ik raak niet op mijn eigen website... Jullie wel?

Helaas............ik krijg ook alleen een witscherm........... :s

3

Karin09 schreef:

Helaas............ik krijg ook alleen een witscherm........... :s

Ik ook!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden....tot je ze uitvoert (Loesje)

ik ook. :(

Smakelijk groetjes van Suus
http://suus-bakt-taart.blogspot.com/

5

me too!

Liefs, Zanoni

6

Yep, heel veel wit.

7

Ai ai, ook van hier een wit scherm... hopelijk betekent dat niet dat je opnieuw moet beginnen!

Belgische webshop taartdecoratie en bakkerij grondstoffen - www.prettysweets.be

8

Oei, wat zou er nu aan de hand zijn  :s  Effe checken...

Groetjes van Natascha!

9

hoi,

als ik op je link klik, krijg ik ook een wit scherm. maar als ik 'cupjesencakejes'google en klik op de link naar je fotogalerij, dan kom ik wel op je site. vervolgens kan ik op al je pagina's komen, alleen als ik op je startpagina klik krijg ik vervolgens een wit scherm.

misschien heb je per ongeluk iets gewist in je startpagina???

succes ermee

groetjes Marjolein

10 Laatst bewerkt door Maji (10-02-2011 19:09)

Als ik hem via google in cache open zie ik hem wel  :think:
De bron van je startpagina geeft niets anders aan als dat hij een witte pagina zou moeten tonen; heb je er aan gesleuteld?

Groetjes Maji

11

Ik heb er gisteren een foto op geplaatst. Intussen heb ik contact gehad met one.com en inderdaad... mijn eerste pagina blijkt gewist  :x  Of ik een back-up had?   :rolleyes:  Nee dus  :grr:  Ze gingen nog proberen om mijn website naar een eerder punt terug te zetten. Anders moet ik die eerste pagina opnieuw maken  :s  Het heeft me bloed, zweet en tranen gekost om die website te maken en ik heb geen idee hoe ik weer exact hetzelfde kan krijgen als mijn andere pagina's  :nooo . Hopelijk kunnen ze me nog helpen. Wist ik veel dat ik een back-up nodig had  :o  Ik zou zelfs niet weten hoe dat te doen...

Groetjes van Natascha!

12

Vicarth schreef:

Ik heb er gisteren een foto op geplaatst. Intussen heb ik contact gehad met one.com en inderdaad... mijn eerste pagina blijkt gewist  :x  Of ik een back-up had?   :rolleyes:  Nee dus  :grr:  Ze gingen nog proberen om mijn website naar een eerder punt terug te zetten. Anders moet ik die eerste pagina opnieuw maken  :s  Het heeft me bloed, zweet en tranen gekost om die website te maken en ik heb geen idee hoe ik weer exact hetzelfde kan krijgen als mijn andere pagina's  :nooo . Hopelijk kunnen ze me nog helpen. Wist ik veel dat ik een back-up nodig had  :o  Ik zou zelfs niet weten hoe dat te doen...

wat vervelend zeg , ik hoop dat het toch nog goed komt
ik heb ook one.com en heb ook geen back-up van mijn website mischien toch maar eens over nadenken hoe dat moet

13

Vicarth schreef:

Ik weet niet hoe je je website hebt gemaakt, met welk programma? Maar je kunt de bron van een andere nog bestaande pagina kopieren, dan heb je in ieder geval de lay-out weer terug, moet je alleen je tekst weer terug aanpassen.

Groetjes Maji