1

Onderwerp: Uitstekers opbergen

Wat is jullie manier om uitstekers overzichtelijk op te bergen? Ik heb ze nu los in een bak liggen, maar ik vind dat én een rommeltje, én ik moet lang zoeken/graaien voor de juiste uitsteker. Hoe doen jullie dat?

Sweet like chocolate ♥

2 Laatst bewerkt door Noenoe (10-02-2011 13:30)

Re: Uitstekers opbergen

Ik heb alles in aparte bakjes (van de chinees) in een grote plastic opberg box.

3 Laatst bewerkt door Carien (10-02-2011 13:33)

in zo'n plastic schoenendoos van Xenos; als ik er 1 nodig heb kieper ik het om op een dienblad en voila!  Zo'n beetje jouw methode dus ;)

Heb hier wel eens gelezen dat mensen bloemuitstekers in een doosje hebben, sterretjes in een doosje enz, maar daar heb ik er èn niet genoeg voor èn de ruimte niet èn.....de bakjes niet :s  :D

kortom, je hebt helemaal niks aan mij :nooo  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Ik heb een verrijdbaar ladekastje van de LeenBakker, waar ik alle spullen in heb opgeborgen. Werkt prima en is heerlijk overzichtelijk.

Dat is toch een TAART waard!

5

Ik heb er nog niet zoveel, maar ik wil ze in een sorteerbakje gaan doen. Je weet wel zo'n bak met allemaal vakjes en een doorzichtige deksel (waar ook vaak schroeven in zitten).

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

6

Ik heb een plastic gereedschapsbak van de Aldi; zelf de grootte van de vakjes in te delen, werkt perfect ! Maar dan moet het wel in de aanbieding zijn :D

Groetjes, Conny

7

Bedankt voor de tips!

Zo'n sorteerbak voor schroeven is leuk, maar ik heb ook best grote uitstekers er tussen zitten (o.a. IKEA eland). Dat past dan niet. Ik zoek nog naar een geschikte bak

Sweet like chocolate ♥

8

Ik heb verschillende bakken met thema s: Kunststof uitstekers, metalen uitstekers en dan een klein bakje met tappits en first impressions...ik ben t met je eens; t is heel snel onoverzichtelijk. Ik heb zowiezo alles in bakken met daarop een sticker met wat er in zit: ik hou van overzicht...en met bakspul heb je dat wel nodig!!

9

Noenoe schreef:

Ik heb alles in aparte bakjes (van de chinees) in een grote plastic opberg box.

Ik ook! En per soort gesorteerd en vervolgens in een trolley...

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

10

Ik heb onlangs een heleboel bakjes gekocht in de IKEA. Kun je ook zelf indelen. Alleen voor de grotere spulletjes heb ik één bakje beetje moeten ombouwen (vaste tussenschotjes eruit). Heel handig en niet te duur (€4/stuk).

Voorbeeld zie : ikea.com/be/nl/catalog/products/10073345

11

Je mag van IKEA ook de 'klikbare' link hier neerzetten... ;)

12

annick67 schreef:

Je mag van IKEA ook de 'klikbare' link hier neerzetten... ;)

O.K., bij deze dan: http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/10073345

groetjes

13

hier ook bij de Aldi de opbergbak gekocht met indeelbare vakjes, echt heerlijk handig en overzichtelijk.

Groetjes, Dorothea.

14

Ik heb in mijn keuken een Pax kast staan van IKEA met 5 lades en 2 planken. De uitstekers heb ik in een plastic bak gesorteerd op thema. Sommige in bakjes (te koop bij Sligro of Markro) en sommige in stevige plastic zakken. Voor mij werkt het erg prettig.

groetjes Limbo