1

Onderwerp: Volgens mij wordt dit een ranzige taart,haha

Ik ben wat aan het bakken voor de kids op mijn oude werk.
Ik heb een marmercake (chocolade vanille dus) gemaakt met marshmallows erdoor gebakken.
Als vulling heb ik marshmallow fluff gebruikt, stukjes marshmallow erdoor en de andere vulling is frambozen botercreme.

Wordt dit wel lekker? Het lijkt zo'n smerig goedje, haha.
:rolleyes:

2

Re: Volgens mij wordt dit een ranzige taart,haha

Geen idee, ik heb het nog nooit geprobeerd. Het lijkt me wel erg machtig! Kan je geen stukje proeven  :think:  :+

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Ik ben zelf al 2 maanden ziek en heb last van op en afgaande misselijkheid, het idee alleen al om de taart te proeven staat mijn rommelende maagje niet aan  :s

Machtig is niet erg, dan eten ze maar een klein stukje. Als het maar smaakt....

4

Het lijkt me behoorlijk zoet. En mijn ervaring met meebakken van marshmellows is dat ze smelten, dus alle lucht eruit en dan afkoelen tot taaie dingetjes die iig wel je cake vrolijk kleuren. Fluff zakt in als je er wat mee gedaan hebt. Weet niet precies hoe snel, dus niet te lang bewaren.

(Overigens: Als je niet zwanger bent raad ik je aan om even naar de huisarts te gaan. Zo lang misselijk is niet goed)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

bedankt voor je bezorgdheid, de huisarts weet er al van  ;) Niet dat ik er wat aan heb maar dat is een ander verhaal, maar ben niet elke dag misselijk hoor, zo om de week een aantal dagen.....niet dat dat niet erg is maar goed, daar gaat het nu niet over hihi.

ik heb de fluff alleen tussen de cake gesmeerd, is niet zo erg als het inzakt....ik hoop dat de mallows niet keihard zijn dan :(