Onderwerp: Kauwgombalautomaat Snowglobe taart

gemaakt voor mijn zoon en gevuld met echte kauwgomballen om uit te delen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kauwgombalautomaat Snowglobe taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

gemaakt voor mijn zoon en gevuld met echte kauwgomballen om uit te delen.
Deze vind ik geweldig verzonnen. Eigenlijk zo voor de hand liggend
. En supergoed gelukt
Dankjewel..supersnel en makkelijk te maken ook!
Leuk!
Ik blijf hem geweldig vinden...
Super leuk!
gr, Miriam
Al vaker voorbij zien komen, maar hij blijft leuk!
Geweldig, ik zou er zo een muntje indoen om een paar kauwgomballen te scoren 
Grappig!!

vind hem geweldig, staat ook nog op mijn lijstje, TOP
Ik vind hem echt super

Hij is zo leuk dat hij om een How To schreeuwt.
Ook leuk met die echt kauwgomballen ! 
Deze blijft erg leuk!! hij staat ook op mijn nog te doen lijst.
Wat een leuke, originele taart, erg mooi uitgevoerd!
Hij is zo leuk dat hij om een How To schreeuwt.
![]()
Het is het originele ontwerp van Het Bonte Taartje..
Ik zou zeggen; ga een workshop volgen bij Anneke en Sabrina en leer van hun deze techniek... een how to zal er niet zo snel komen...
koekebakkevlaaie schreef:Hij is zo leuk dat hij om een How To schreeuwt.
![]()
Ik zou zeggen; ga een workshop volgen bij Anneke en Sabrina en leer van hun deze techniek... een how to zal er niet zo snel komen...
Voor deze is geen workshop nodig....heb jij echte in 1 uur af.
Is niet zoveel boetseer werk als ander snowglobes. De snowglobes van Het Bonte Taartje zijn heel mooi, maar ik heb al eerder deze gesien met een vaas op de kop en bij Bakerella met een cola flesje...
Ik heb het ook al eerder gemaakts als rauwtaart met een baby erin.
Mijn vriendin in Engeland ga deze met Jelly Belly's maken voor haar dochter.
wat leuk,ik ga hem opslaan voor inspiratieiedee mag dat?
gr 
Ja hoor...vind ik helemaal niet erg...wij zijn tog hier om elkaar te inspireren.
Mijn buurmeisje had deze bijna uitgezocht voor haar verjaardag... maar toen toch maar niet helaas. Nu dus wachten op een volgende gelegenheid want ik vind 'm zooo gaaf!
Hij lijkt mij ook niet zo heel erg moeilijk dat je er een workshop voor moet volgen...
heel mooi en origineel, ga ik zeker bij mijn favo's stoppen
Kimh schreef:koekebakkevlaaie schreef:Hij is zo leuk dat hij om een How To schreeuwt.
![]()
Ik zou zeggen; ga een workshop volgen bij Anneke en Sabrina en leer van hun deze techniek... een how to zal er niet zo snel komen...Voor deze is geen workshop nodig....heb jij echte in 1 uur af.
Is niet zoveel boetseer werk als ander snowglobes. De snowglobes van Het Bonte Taartje zijn heel mooi, maar ik heb al eerder deze gesien met een vaas op de kop en bij Bakerella met een cola flesje...
Ik heb het ook al eerder gemaakts als rauwtaart met een baby erin.
Ik geloof best dat hij niet zo moeilijk was... en dat je er al eerder 1 gemaakt hebt..
Waar het mij om gaat is de how to.. ik persoonlijk vind het niet eerlijk om een how to op internet te gooien als het om iemand anders zijn broodwinning gaat... maar dat is hoe ik het persoonlijk zie..
@ Kimh : How how, zo was het niet bedoeld hé. Het was als blijk van appreciatie. Maar misschien verkeerd uitgedrukt.
Ik stel hier geen eisen hoor en wil zeker niemands broodwinning aantasten maar anderzijds worden er vaak technieken gedeeld door mensen die ook niet de "uitvinder" zijn.
Sorry wou zeker niemand "tegen de schenen stampen". 
Dan heb ik het misschien verkeerd begrepen.. mijn excuses daarvoor in dat geval.. het was meer een reactie uit instinct omdat het, helaas, steeds vaker gebeurt.. niets persoonlijks hoor
Kim h, Ok in orde.
Trouwens op 15 april komt het Bonte Taartje naar hier voor een gastworkshop. Ik heb mezelf daarvoor opgegeven en hoop zo (tegen eerlijk betaling) van hen te leren. Een Paassnowglobe staat op het programma. Kijk er naar uit ! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kauwgombalautomaat Snowglobe taart