Onderwerp: kleurstof niet meer goed
wil ik me kleurstof gebruiken van wilton zit er in de meeste potjes allemaal schimmel
ze zijn tot 2012 houdbaar en ik gebruik altijd een schoon stokkertje
begrijp er niks van
of komt dit vaker voor?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » kleurstof niet meer goed
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wil ik me kleurstof gebruiken van wilton zit er in de meeste potjes allemaal schimmel
ze zijn tot 2012 houdbaar en ik gebruik altijd een schoon stokkertje
begrijp er niks van
of komt dit vaker voor?
Ik ben het nog nooit tegen gekomen.. Je gebruikt ook een nieuw prikkertje als je net een kleur aan je fondant hebt toegevoegd?
hoi bommeltje
ja ik gebruik altijd een nieuw prikkertje
daarom vind ik het ook zo raar en het was in meerdere potjes
vroeg me daarom af of andere mensen dit ook wel eens hadden
Nog nooit gehad, maar ik zou in zo'n geval wel even contact opnemen met de webshop of winkel waar je het gehaald hebt.
Bij 'schoon prikkertje', bedoel je dan voor elke kleur een schoon prikkertje, of ook een schoon prikkertje als je weer opnieuw in dezelfde kleur gaat?
Lijkt een stomme vraag misschien, maar ik had eens iemand die schoon prikkertje in potje stopte, afveegde aan marsepein, meer kleur nodig had en hetzelfde prikkertje weer gebruikte voor meer kleurstof. Ze verkeerde in de veronderstelling dat dit 'een schoon prikkertje was, want alleen voor die kleur gebruikt'.
Vandaar dus even dubbele check
hoi marianne
ja is maar net hoe je het opvat
maar ik heb steeds een nieuw prikkertje gepakt ook bij dezelfde kleur en de potjes waren niet langer dan een half jaar open
ik ga maar eens kijken voor nieuwe potjes
Ik zou toch even de verkoper of fabrikant bellen! Wellicht komt dit vaker voor bij hun product en dan kun je beter overstappen op een ander.
Bij 'schoon prikkertje', bedoel je dan voor elke kleur een schoon prikkertje, of ook een schoon prikkertje als je weer opnieuw in dezelfde kleur gaat?
Lijkt een stomme vraag misschien, maar ik had eens iemand die schoon prikkertje in potje stopte, afveegde aan marsepein, meer kleur nodig had en hetzelfde prikkertje weer gebruikte voor meer kleurstof. Ze verkeerde in de veronderstelling dat dit 'een schoon prikkertje was, want alleen voor die kleur gebruikt'.
Vandaar dus even dubbele check
Weer wat geleerd Heb tot nu toe geen last gehad van schimmel. Maar ik let wel op dat er geen vervuiling ontstaat in het potje door kruimels oid.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » kleurstof niet meer goed