1

Onderwerp: Yesssssss eindelijk..........vervolg

Hallo Allemaal,

Ik had maandag een topic geplaatst over dat ik eindelijk de juiste papiertje gevonden had die niet loslaten na het bakken en afkoelen.
Nou ze zijn allemaal perfect blijven zitten ook na 2 dagen.
Ik moest er 60 bakken want ik ging vandaag mijn eerste kinderfeestje geven.
Spannend allemaal en gelijk 10 kinderen,maar het is allemaal goed verlopen de kinderen waren allemaal erg enthousiast en de moeder van de jarige vond het ook leuk.
Al vond ik 10 kinderen wel erg veel denk dat ik een limiet ga instellen tot 8 kinderen en meer niet,want kinderen zitten lang te wachten als je ze effies moet helpen.
En dan nu de foto van de door de kinderen versierde cc's.
Erg leuk om te zien dat kinderen elkaar dan na gaan doen of kinderen die zelf hun fantasie erop loslaten.

Alvast bedankt voor het kijken.

Groetjes.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B3KGGVFO.jpg

2

Re: Yesssssss eindelijk..........vervolg

Mooi dat het goed gegaan is,ze hebben mooie cc'tjes gemaakt!

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

3 Laatst bewerkt door Carien (09-02-2011 22:29)

dank voor je vervolg :thumb:

en wat een leuke kleurige cc's :Y

kan me voorstellen dat 10 ook wel erg veel is, afhankelijk van de leeftijd misschien, maar toch

edit: zie net dat je uit Brummen komt! da's lekker dichtbij :Y
Heb je ook al het topic Apeldoorn-nieuws voorbij zien komen? Heel veel geklets, maar ook veel tips en hulp en een maandelijkse fröbel-avond. Misschien leuk?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Carien schreef:

dank voor je vervolg :thumb:

en wat een leuke kleurige cc's :Y

kan me voorstellen dat 10 ook wel erg veel is, afhankelijk van de leeftijd misschien, maar toch

edit: zie net dat je uit Brummen komt! da's lekker dichtbij :Y
Heb je ook al het topic Apeldoorn-nieuws voorbij zien komen? Heel veel geklets, maar ook veel tips en hulp en een maandelijkse fröbel-avond. Misschien leuk?

Owwwwwwwwww nee die topic heb ik nog niet voorbij zien komen.
Ik snuffel eigenlijk alleen maar bij klein en fijn,waar staat die topic onder dan?

5

hier (niet schrikken hoor, zijn een 'paar' blz ;) ) : http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=123416

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Wat ontzettend leuk!!

Maar wat ik me dan afvraag, hoe bewaar je de cupcakes als je ze 2 dagen tevoren bakt? Worden ze dan niet oud?

7

eiland schreef:

Wat ontzettend leuk!!

Maar wat ik me dan afvraag, hoe bewaar je de cupcakes als je ze 2 dagen tevoren bakt? Worden ze dan niet oud?

Ik bewaar ze ik de cupecake box van de leukste taartenshop.
Daar passen er 35 in en als ik er meer heb zoals vandaag dan leg ik een bakpapiertje op en dan passen er nog 35 op de kop in.
Ik heb de box pas maar bevalt me heel erg goed,cc's blijven er lekker vers in zowel naturel als bekleed.

8

eiland schreef:

Wat ontzettend leuk!!

Ik bewaar ze ik de cupecake box van de leukste taartenshop.
Daar passen er 35 in en als ik er meer heb zoals vandaag dan leg ik een bakpapiertje op en dan passen er nog 35 op de kop in.
Ik heb de box pas maar bevalt me heel erg goed,cc's blijven er lekker vers in zowel naturel als bekleed.

9

Heee super goede tip! Dan ga ik die ook bestellen.
Dank je!!

10

Hartstikke leuk, wat zullen ze genoten hebben !!!

Groetjes, Conny

11

cbuckens schreef:

Hartstikke leuk, wat zullen ze genoten hebben !!!

Dank je!
Ja de kids vonden het helemaal geweldig om te doen!

12

Ziet er leuk uit! Wat voor een papiertjes heb je nou gebruikt dan? Daar ben ik dan weer erg nieuwsgierig naar... (bij mij laten alleen die van dr. oetker los..)

13

tine83 schreef:

Ziet er leuk uit! Wat voor een papiertjes heb je nou gebruikt dan? Daar ben ik dan weer erg nieuwsgierig naar... (bij mij laten alleen die van dr. oetker los..)

Ik heb de papiertjes van House of Marie gebruikt.