26

Re: Mojito!

Hai Laura, allereerst mijn complimenten voor je cupcakes!! Ziet er echt super uit! Heb je gewoon een pak dr oetker gekocht en dan 1 blikje fris erbij? Wil het ook eens uitproberen met verschillende soorten frisdrank als cola/sinas/7 up eens kijken hoe het smaakt;)

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

27

missnicd schreef:

Hai Laura, allereerst mijn complimenten voor je cupcakes!! Ziet er echt super uit! Heb je gewoon een pak dr oetker gekocht en dan 1 blikje fris erbij? Wil het ook eens uitproberen met verschillende soorten frisdrank als cola/sinas/7 up eens kijken hoe het smaakt;)

Jep, zo simpel is het... het schijnt nog beter te werken met van dei Amerikaanse cakemixen voor Angel/Devil's Food enz.

Two big loves: all things sugar & all things music.
Laura de zangeres: http://www.lauraestevez.nl

28

missnicd schreef:

Ik volg het met spanning  :Y  :P

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

29

He luitjes

Heb de cc vanavond gemaakt met Home Made Muffins en de hoeveelheid water vervangen voor ginger alle, ze waren erg lekker geworden, dochterlief vond ze ook niet te versmaden en vroeg meteen wanneer ga je ze weer een keer maken :thumb: . ook waren de cc niet klef geworden.  :9  En zelfs mijn man vond ze erg lekker. En dat wil wat zeggen  :think: Als er eentje moeilijk met eten is dan is hij het wel. Nu moet ik ze voor zaterdag nog een keer maken voor vrienden van ons.

groetjes Carrie

30

Ze zien er superleuk uit

31

Heerlijk! en dan heb ik ze nog niet eens geproeft:P