Onderwerp: easy cake product rolfondant
wie heeft hier ervaring mee?
werkt het fijn? en hoe is de smaak?
kon het niet vinden via de zoekopdracht, vandaar een nieuw topic
groetjes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » easy cake product rolfondant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wie heeft hier ervaring mee?
werkt het fijn? en hoe is de smaak?
kon het niet vinden via de zoekopdracht, vandaar een nieuw topic
groetjes!
ik ben ook benieuwd, lees even mee als dat mag
meelezen mag altijd he,
hopelijk weten er ook nog mensen antwoorden!
rolfondant is een super product naar mijn mening vind ik het beter als marsepein het rolt wat makkelijker en is meer elastischer dan marsepein , de fondant is ook net zo makkelijk figuurtjes mee te maken als marsepein mischien zelf iets beter
maar de smaak is wel totaal anders dan heb ik qua smaak liever marsepein!
@ trotsvanhetnoorden93 ik bedoelde meer of iemand weet wat het verschil is tussen easy cake product rolfondant en andere soorten fondant zoals m&b, pettince enzo. misschien is mn vraagstelling niet helemaal duidelijk
Ik kan alleen wat zeggen over de easy cake marsepein......die is echt geweldig! Zo onwijs makkelijk mee te werken!!
Snel doorgekneed, makkelijk te rollen, scheurt niet.....echte helemaal goed!
Ik heb laatst ook easy cake product fondant gekocht. Ik gebruik fondant meestal om mee te boetseren, maar met deze heb ik nu dus ook een taart bekleed.
Ik moet zeggen dat ik het wel fijne fondant vond om mee te bekleden. Het is lekker soepel, scheurt niet snel en smaakt en ruikt heerlijk.
Ik heb hem ook gebruikt om de decoraties mee te maken en dat doe ik normaal met extra wit van pettinice. Voordeel van de easy cake products fondant vind ik dat hij lekkerder ruikt en beter smaakt dan petinice. Nou zal ieder zijn favoriet hebben qua smaak want daar valt natuurlijk niet over te twisten.
Ik vond ook prettig van ecp dat hij niet zo snel uitdroogt. De pettinice is ontzettend snel hard en dat doet deze niet zo. Moet je wel rekening mee houden als je gaat boetseren dat je iets eerder begint en als je tylose toevoegt dat je het eerst 24 uur laat rusten voordat je gaat verwerken. Bij pettinice kun je in principe al na 10 min gaan werken en is het zo hard, bij deze dus niet.
Hopelijk hebben jullie er wat aan
Groetjes Angelina
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » easy cake product rolfondant