1

Onderwerp: Yeah, ik heb een foodprinter gekocht en gelijk geprobeerd!!!

Helemaal blij dat ik toch een foodprinter heb gekocht, kreeg steeds vaker een vraag voor voetballogo's e.d en dan is een print wel erg mooi om te gebruiken! (ja manlief, die had ik echt, echt nodig hoor  :D haha)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HU3CYMTP.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZYASQGUS.jpg

De vraag was of ik voor deze taart het eigen voetbalplaatje kon gebruiken met 60 cupcakes erbij en met Ajax graag!
Ik had de uitsteker voor de voetbalschoen al een tijdje liggen en nu eindelijk eens gebruikt.

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

Re: Yeah, ik heb een foodprinter gekocht en gelijk geprobeerd!!!

super gaaf hoor :thumb:

groetjes  patries.....wil alles ook zo mooi kunnen

Gaaf gaaf gaaf. Dat schoentje er bovenop! Wat een toffe voetbal taart. En dat plaatje maakt het helemaal af. Ik wil ook 'n foodprinterrrrr!!! Welke heb jij aangeschaft (en wat koste 'ie  :D )?

Life is what you bake it.

4

Taartenmarie schreef:

Ik wil ook 'n foodprinterrrrr!!! Welke heb jij aangeschaft (en wat koste 'ie  :D )?

Ik heb hem bij Bouwhuis in Rijssen opgehaald, de Canon van 99 euro (die duurdere gaat er bij hun binnenkort uit, er is volgens hun eigenlijk geen verschil in kwaliteit) Gelijk maar met dubbele cartridges en een stapel papiersoorten gedaan  ;)

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

5

Leuk he ik kreeg de mijne vandaag ook binnen. Heb ook al ff geprobeerd. Heb jij de glansspray erbij?

Ik heb de mijne voor 68 euro en de cartridges voor 9 euro p.s.
Gewoon nieuw met garantie via internet.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

ooo
zou ik ook wel willen
maarre is het ingewikkeld in gebruik :o

groetjes  patries.....wil alles ook zo mooi kunnen

7

Soesie schreef:

Leuk he ik kreeg de mijne vandaag ook binnen. Heb ook al ff geprobeerd. Heb jij de glansspray erbij?

Ik heb de mijne voor 68 euro en de cartridges voor 9 euro p.s.
Gewoon nieuw met garantie via internet.

Nee, de glansspray heb ik er niet bij, trouwens wel goedkoper, waar heb jij de printer gekocht?

Ik heb wel veel gelezen hier op het forum en gezien de, toch soms aardig wat problemen en wat ik lees vooral de goede service van Bouwhuis, de printer daar maar gekocht.

@mamaromykevin, nee, zeker niet ingewikkeld in gebruik maar wel even de aandachtspunten mbt het printen op eetbaar papier lezen (zitten in de doos bijgesloten)

icing smiles

8

Hoi Bianca,
dat heeft mij ook over de streep gehaald hoor, paar weken terug....de service van bouwhuis. Ook ik ben erg blij met mijn foodprinter en als je het een beetje in de gaten hebt ook reuze makkelijk mee werken. Wel zit ik soms nog even te foefelen met de verschillende soorten papier en de pagina instelling. Bv icing sheet heeft langer onderlaag plastic dan de frosty....meen dan maar dat ik mijn paginainstellingen moet aanpassen............hoe doe jij dat? Want wil nl wel zoveel mogelijk van de sheet beprinten

Mooie taart! Mooie schoen!

9

He Bianca,

Moooooooi hoor  :thumb:
Duidelijke foto ook  :Y

Gr. Katy

10 Laatst bewerkt door monique53 (09-02-2011 10:28)

SUPER. ik wist niet eens dat er een uitsteker was voor een voetbal schoen. is dat de uitsteker voor all stars?

11

Mooi gedaan en een leuk idee om het voetbalplaatje erbij te gebruiken.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

12

Super zeg! Echt heel leuk gedaan!

13

monique53 schreef:

SUPER. ik wist niet eens dat er een uitsteker was voor een voetbal schoen. is dat de uitsteker voor all stars?

dat is deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -4286.html
ik heb hem ook maar nog niet gebruikt

Groetjes Marjon

14

mooie taart, voetbalschoen ziet er ook mooi uit was hij moeilijk om te maken? heb hem nl ook nog liggen maar nog niets mee gedaan, en een printer misschien ga ik toch nog een keer overstag.

Groetjes Marjon

15

Marjonz schreef:
monique53 schreef:

dat is deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -4286.html
ik heb hem ook maar nog niet gebruikt

bedankt. ik wist niet eens dat het bestond.

16

Marjonz schreef:

mooie taart, voetbalschoen ziet er ook mooi uit was hij moeilijk om te maken? heb hem nl ook nog liggen maar nog niets mee gedaan, en een printer misschien ga ik toch nog een keer overstag.

Ik had hem zelf ook nog niet geprobeerd, maar vond het makkelijk te doen.
Heb niet alles precies van de uitsteker aangehouden, de zool met noppen van de uitsteker was uiteindelijk te klein, die heb ik zelf op maat gemaakt

icing smiles

17

schitterende taart!

info@minniescakes.com

Ik hou totaal niet van voetbaltaarten, maar ik moet zeggen dat deze heel geslaagd is.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

19

Pienmien ik zit met een paar stukken voebalschoen voor mijn neus en heb geen idee waar ik ze moet plaatsen...... :o

20

leuk geworden zo.

21

Tof die voetbalschoen er op
moet  die stekers eensd aanschaffen voor onze kleine mannetjes. :Y

"een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"
          http://www.mijntaart.nu

22

Soesie schreef:

Pienmien ik zit met een paar stukken voebalschoen voor mijn neus en heb geen idee waar ik ze moet plaatsen...... :o

Je hebt 2 zijkanten, 2x een zool een neusdeel en een rechte voor de afwerking van de bovenrand...

icing smiles

23

Pienemien schreef:
Soesie schreef:

Je hebt 2 zijkanten, 2x een zool een neusdeel en een rechte voor de afwerking van de bovenrand...

Hahaha ja zover was ik ook. Maar ik heb dus een soort vleugelachtig iets, is dat de neus? En hoe moet hij dan? Ik heb hem al zo vaak geprobeerd dat hij gebroken is.
En die rechte (lange)  is voor de bovenkant en die rondjes die erbij zitten?

Zoals ik het bekijk zitten de zijkanten achter tegen elkaar aan en voor niet daar moet dan dat andere dinge overheen? Maar hoe?

Ik ben zooooooo a technisch. :o

24

Leuke taart, grappig met dat voetbalplaatje, helemaal "hot" nu.

25

Soesie schreef:

Haha ja zover was ik ook. Maar ik heb dus een soort vleugelachtig iets, is dat de neus? En hoe moet hij dan? Ik heb hem al zo vaak geprobeerd dat hij gebroken is.
En die rechte (lange)  is voor de bovenkant en die rondjes die erbij zitten?

Zoals ik het bekijk zitten de zijkanten achter tegen elkaar aan en voor niet daar moet dan dat andere dinge overheen? Maar hoe?

Ik ben zooooooo a technisch. :o

Die "vleugel" is de neus, de zijkanten komen aan de achterkant tegen elkaar aan (daar heb ik smal strookje overheen geplakt en nog een half cirkeltje, dat zie je vaak bij sportschoenen) de voorkant komt ook wat tegen elkaar, waar de neus de zool raakt.
Dan ontstaat een "gat" aan de voorkant hieroverheen plak je de vleugel, de bolle kant met het "v" tje tegen de zool aan (v-tje is een soort figuurnaad om de bolling in de neus te krijgen)
Die gaten aan het rechte stuk kun je nog gebruiken als overlap aan de onderkant voor de vetergaten.

icing smiles