Onderwerp: Hoe vullen jullie de taart?
Ik zal de vraag even toelichten. De enige manier van vullen die ik "gezien" heb is die van vrije tijd tv met Petra Achtien. Die vult dus de taart door er eerst jam op te smeren, dan slagroom (pati creme dus) en daarop nog vruchtjes, dan de volgende laag biscuit erop en nog zo'n zelfde laag vulling. Toplaag biscuit erop en afsmeren. Zo doet de bakker bij ons het volgens mij ook.
Nu vroeg ik me dus af, hoe vullen jullie allemaal de taart? Ik lees vaker wel eens "gevuld met......." bij de taartenparades, maar dan vraag ik me af hoe dit over de taart verdeeld is. Een laag met het een en dan de volgende laag met het ander, of beide lagen met beide vullingen gevuld.
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is. Ik spuit trouwens zelf wel altijd een dijkje. Dat heb ik hier op het forum al geleerd En dat de slagroom die ze gebruikt geen gewone slagroom is, daar was ik ook al achter gekomen. Ik vraag me gewoon af hoe jullie de vullingen over de taart verdelen, en waarom. Ik moet nog zoveel leren op dit punt