1

Onderwerp: Uurtjes tikken weg...

Hoihoi

Gisteren voor de eerste keer een boetseerseltje van fondant gemaakt a la Tal Tsaffrir, teenslippertjes, tuniekje, bloot naveltje, punt oortjes e.d. Aangezien ik daar toch zeker twee uurtjes mee zoet ben geweest inclusief penseel werk..vraag ik mij af of ik gewoon zo traag  :lol: ben of zou het gebrek aan ervaring zijn. Ben wel een beetje een pietjeprecies wat rafeltjes e.d. betreft. 

Misschien dat iemand mij kan vertellen of het normaal is dat ik zo lang bezig ben met 1 poppetje..heb niemand waar ik het mee kan vergelijken...

Groetjes
Sil

2

Re: Uurtjes tikken weg...

Nee hoor, dat is helemaal niet raar. Met Hello Kitty ben ik de vorige keer ook een paar uurtjes bezig geweest terwijl het toch een supersimpel poppetje is :).

Groetjes, Conny

3

2u is nog niets voor een TalTalim, daar zitten zoveel frutsels aan!

Groetjes, Dorothea.

4

Hier ook hoor! Uuuuuuuuren gaan erin zitten.... en ik vind het heerlijk  :lol:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Het is wel heel veel werk, maar ik kan er zo van genieten! Teminste als het goed gaat en de taart mooi wordt, want als het allemaal mis gaat ben ik niet zo gezellig in de keuken..  ;)
en dan zegt mijn man: leuke hobby heb je he??  :lol:

Herkenbaar??

Groetjes Susanne

Smakelijk groetjes van Suus
http://suus-bakt-taart.blogspot.com/

6

Suus bakt taart schreef:

Het is wel heel veel werk, maar ik kan er zo van genieten! Teminste als het goed gaat en de taart mooi wordt, want als het allemaal mis gaat ben ik niet zo gezellig in de keuken..  ;)
en dan zegt mijn man: leuke hobby heb je he??  :lol:

Herkenbaar??

Groetjes Susanne

Heel herkenbaar! :lol:  :lol:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

7

Mijn man roept als ik weer eens uren aan t freubelen ben en de wereld om me heen vergeet.."Wie is die vreemde vrouw toch die hier aan de keukentafel zit, woont die hier?" Hahahaha

Dus ja heeeel herkenbaar :lol:

Grt Sil

Taraatje schreef:

Mijn man roept als ik weer eens uren aan t freubelen ben en de wereld om me heen vergeet.."Wie is die vreemde vrouw toch die hier aan de keukentafel zit, woont die hier?" Hahahaha

Wahaa, dat zegt die van mij ook  :lol:

Ik doe ook uren over boetseren hoor, maar vind het zooo leuk om opeens iets te zien ontstaan. Kan daar echt van genieten  :)