Re: 1:1 botercreme:
Ja, hoor . Doe ik zo vaak. Maar de dag die ik vul en afsmeer is dan wel de eerste dag. Ik bedoel, vanaf die dag reken ik dus 2 max 3 dagen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » 1:1 botercreme:
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja, hoor . Doe ik zo vaak. Maar de dag die ik vul en afsmeer is dan wel de eerste dag. Ik bedoel, vanaf die dag reken ik dus 2 max 3 dagen.
hoi
heb hem net gevuld met jam slagr en witte ganache
afgesmeerd en in de koelkast gezet
morge ff wat marsepein halen
ben benieuwd word me eerste taart
gr
Ik denk elke keer dat er nog antwoord is op mijn vraag, maar helaas. Het is toch echt handiger om een nieuwe vraag in een nieuw topic te openen.
Ik ga misschien vrijdag wat maken als verrassing voor mijn vriend. Dan zal ik wat langer mixen. Hopelijk smeert het dan makkelijker!
Bedankt voor de tips zover!
hoi jip
sorry ik snap wat je bedoel denk je een antw te hebben.
en ik ben pas begonnen met bakken(nov 0'10)maar mijn botercreme van 1:1 is goed smeerbaar.
10 min goed doormixen
groetjes
Ik denk elke keer dat er nog antwoord is op mijn vraag, maar helaas. Het is toch echt handiger om een nieuwe vraag in een nieuw topic te openen.
Ik ga misschien vrijdag wat maken als verrassing voor mijn vriend. Dan zal ik wat langer mixen. Hopelijk smeert het dan makkelijker!
Bedankt voor de tips zover!
Je hebt helemaal gelijk...........
Roomboter hoeft niet in de koelkast bewaard te worden, of een paar uur voor gebruik eruit halen............dan mix ik eerst de boter tot een glad mengsel, spatel de poedersuiker erdoor (voorkomt witte stofwolk in je keuken) en dan meng ik met mijn mixer............omdat je zachte boter gebruikt is het echt een smeuiig mengsel.
Dan laat ik het buiten de koelkast tot ik ga afsmeren......bewaren doe ik weer wel in de koelkast (zou niet weten waar anders.......) en als ik het weer nodig heb, haal ik het 3 uur tevoren uit de koelkast en mix het nog weer even.................
Of zoek je nog andere antwoorden/tips?
Super duidelijk Karin! Dank je wel
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » 1:1 botercreme: