Onderwerp: Teletubbies taart
Opdracht was geboetseerde Teletubbies. Taart is gevuld met Merinque botercreme en aardbeienbavarois.

Van huis uit Koopmans.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Teletubbies taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Opdracht was geboetseerde Teletubbies. Taart is gevuld met Merinque botercreme en aardbeienbavarois.

heel leuk ik heb die malletjes ook zijn fijn he mooie strakke taart zal het kind blij mee zijn
Wat een geweldige taart. Mijn zoontje zou hem zo willen hebben.
Mag ik je foto opslaan voor inspiratie?
@ elisabeth: ze was er erg blij mee.
@ Nathaly13: Natuurlijk! ik heb malletjes (normaal voor klei) geleend van een andere taartenbakster. Deze heb ik voor zowel de zijkant als voor de geboetseerde bovenop gebruikt.
Hij is erg leuk en zo mooi strak!
wat een leuke taart,
ik zou ook zo graag deze mallentjes willen kopen,
waar kan ik deze bestellen?
Het zijn de mallen van Play Doh die bij de speelgoedwinkel te krijgen zijn, als je Googled dan vind je het wel.
Het zijn de mallen van Play Doh die bij de speelgoedwinkel te krijgen zijn, als je Googled dan vind je het wel.
Waren ze maar zo makkelijk te krijgen!
ik ben ook al een tijdje op zoek naar de mallen maar ze zijn in Nederland niet meer te krijgen. Ik heb namelijk de fabrikant aangeschreven en dit bericht ontvangen.
Ik heb ze in Amerika wel gevonden op amazon maar ze mogen niet naar Nederland verzonden worden vanwege de klei.
Dus blijven zoeken helaas
Leuk zeg..!
ik heb ze hier maar nog niet kunne gebruiken
mja heb dr wel veel geld voor weggelegd... 30 euries!
Ik heb ze geleend van iemand, ik wist niet dat ze zo moeilijk te verkrijgen waren 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Teletubbies taart