1

Onderwerp: "Echte" taartwinkel omgeving Rotterdam?

Okay, een lichte "hellup" en "crisis" hier.

Ik had via de webshop van DLT een bestelling gedaan om taartjes te kunnen maken voor de verjaardag van mijn dochter dit weekend, maarja. Ze hebben nogal last van vertraging.

Nu wil ik toch spul in huis hebben voor taarten, dus ben ik op zoek naar een winkel waar ik "live" heen kan om benodigdheden te kopen. Omgeving Rotterdam graag, ik heb de beschikking over een auto, maar met 2 kleine kinderen gewoon geen tijd om uren op pad te zijn. Wie, o wie helpt me uit de brand?

(Heb dus zo'n rotgevoel over het idee dat ik misschien geen taarten heb, dat ik niet kan slapen :rolleyes: )

2

Re: "Echte" taartwinkel omgeving Rotterdam?

Hoi

Hier in Ridderkerk zit een mooie winkel ze hebben er echt veel
taartendecoratie.nl

Groetjes Corine

3

Planet Cake in Rotterdam.

4 Laatst bewerkt door Sixy (08-01-2010 09:25)

Beide winkels zijn al genoemd zie ik
Taart en Decoratie in Ridderkerk is mooier van opzet en niet geheel onbelangrijk ook goedkoper.
Ze hebben ook meer verschillende dingen te koop dat Planet Cake
En je kan er gratis parkeren!!
Bij Planet Clae is het betaald parkeren:Y

Als je nog meer winkels wilt weten, neem dan een kikje op mijn taartenhyves www.bakingdreamcakes.hyves.nl
daar staan taartenwinkels door heel nederland op

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

5

Petr@ schreef:

Daar zou ik niet heen geen, daar hebben ze echt niks!!

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

6

Ik ga zo even naar Ridderkerk, om het hoognodige te halen. En te snuffelen, hopelijk word ik niet te hebberig!

Even 2 kinders uit bed sjorren (ik heb uitslapers!).

7

Heej! Snuffel je voor mij ook even? ;)

Wij zijn ook op hyves te vinden! http://marsefijn.hyves.nl/

8

sandravos schreef:
Petr@ schreef:

Daar zou ik niet heen geen, daar hebben ze echt niks!!

Dat vond ik ook erg tegenvallen!

9

Debke schreef:

Heej! Snuffel je voor mij ook even? ;)

Genoeg gesnuffeld! Weg blijven daar Deb... Dan zie je alles live en is het nog veeeeeeeeel leuker!

10

ja maar, ja maar.... Ik wil ook nog heeeeeeeeel veel hebben! Heb je nog gevonden wat je nodig had?

11

ik heb dan wel geen winkel oid maar altijd veel op vooraad (mix, marsepein etc).
Dus als je een keer wat nodig hebt kun je me altijd contacten, dan kun je wat dingetjes overnemen of lenen!

Groetjes Sabine

www.keukenprinses.com voor mijn bruidstaarten en Dessert Tables!
www.shopkeukenprinses.nl voor Dessert Table spullen!

12

Deb, jij bent gewoon een hebberd :P

sab1 schreef:

ik heb dan wel geen winkel oid maar altijd veel op vooraad (mix, marsepein etc).
Dus als je een keer wat nodig hebt kun je me altijd contacten, dan kun je wat dingetjes overnemen of lenen!

Groetjes Sabine

Wat aardig! Ik ga het zeker onthouden! Maar heb ontdekt dat Ridderkerk ook niet heel erg vervelend is om heen te gaan ;)

13

FLN schreef:

Deb, jij bent gewoon een hebberd :P

Tsssk! En dat zeg jij!?! :lol: Ik ben benieuwd hoe je taartjes worden meis!

14

Bij 'de Waart' op de Nwe. Binnenweg in Rotterdam hebben ze ook best wat benodigdheden, mocht je echt weer eens in nood zitten.

Wel een hele krappe winkel met heel veel spullen & benodigdheden, vaak onder de meest gangbare prijzen, maar sommige spullen ook weer daarboven.

Het is dan ook maar net wat je nodig hebt.

Kant & klare decoraties zijn daar zeker wel goedkoper dan bij Planet Cake (roosjes, parels, etc.)

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

15

Je hebt ook Roos Banket in Berkel zitten. Hebben ook een website, maar ook een winkeltje. Hebben best een hoop.

happiness is a piece of cake!

16

Astrid73 schreef:

Bij 'de Waart' op de Nwe. Binnenweg in Rotterdam hebben ze ook best wat benodigdheden, mocht je echt weer eens in nood zitten.

Wel een hele krappe winkel met heel veel spullen & benodigdheden, vaak onder de meest gangbare prijzen, maar sommige spullen ook weer daarboven.

Kant & klare decoraties zijn daar zeker wel goedkoper dan bij Planet Cake (roosjes, parels, etc.)

dat is een goeie, ik ga al 3 jaar lang dagelijks langs dat pand en verwonder me elke keer aan de duizenden bakblikken die ze daar hebben hangen

is taartendecoratie in ridderkerk een beetje ov bereikbaar? vind hun openingstijden alleen zo jammer, dan zit ik altijd op school enzo, grmbl

17

De bus stopt er naast en de openingstijden zijn ook bewust gekozen omdat het schooltijden zijn :)

etmc schreef:
Astrid73 schreef:

dat is een goeie, ik ga al 3 jaar lang dagelijks langs dat pand en verwonder me elke keer aan de duizenden bakblikken die ze daar hebben hangen

is taartendecoratie in ridderkerk een beetje ov bereikbaar? vind hun openingstijden alleen zo jammer, dan zit ik altijd op school enzo, grmbl

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

18

ik ga eens kijken of t me dinsdag lukt ;)
niet lief, schoolgaande mensen willen ook taartdingen kopen!

19

oh en even een schaamteloze schop, taart en decoratie is echt een toffe winkel met duizend leuke dingen!

20

Ze zijn trouwens ook geregeld op zaterdag open hoor :Y

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

21

ja klopt :D

22

Topic opgeschoond en waarschuwing naar iemand verzonden. Ik blijf geen zooi ruimen  :rolleyes:

(tnx voor het melden dames!)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

23

dames ik mag niet van MARIANNE de nieuwe adres van taartdecoratie winkel in rotterdam geven,sorry.volgens haar ik doe  reklame

24

Marianne schreef:

Topic opgeschoond en waarschuwing naar iemand verzonden. Ik blijf geen zooi ruimen  :rolleyes:

(tnx voor het melden dames!)

Is dat niet jouw doel in het leven dan?  :P
Zal ik maar stoppen met de meldknop gebruiken? Maakt het voor jou misschien makkelijker  :D

Liefs, Zanoni

hee
er zit er ook een in dordrecht"spullen voor je taart"
en het schijnt dat ze bij pipoos ook veel verkopen

gr

groetjes  patries.....wil alles ook zo mooi kunnen