Re: Hebben jullie even..."Stapels Bruidstaarten"
wat een prachtige creaties
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hebben jullie even..."Stapels Bruidstaarten"
wat een prachtige creaties
Wauw wat prachtig allemaal!
Stuk voor stuk prachtige taarten
Ontzettend mooie taarten, stuk voor stuk! En ik ben weg van je lelies!
Wat een plaatjes zijn het weer, en wat ben je hier toch goed in!!! Ik snap wel dat veel mensen een witte bruidstaart willen, maar ik val als een baksteen voor die blauw bruine! En die hartjes vond ik bij Jol al geweldig, maar bij jou ook, wat een geweldige tinten oranje!
super, allemaal geweldig, de een nog mooier dan de ander!
ben benieuwd naar je volgende parade 
Ja Caroline wat valt daar nu weer op te zeggen dan WAAAAAAUUUUUWW , gewoon zoals we van je gewend zijn echt, echt super

Dat mag nog 's een parade heten, zeg!!!!! Wat een brok ervaring wordt hier even uitgestald. Geweldig!
Allemachtig!!! Kan iemand even helpen met mijn kin van de grond te halen
. Wat een prachtige taarten. In welk tijdsbestek heb je deze meesterwerken allemaal gemaakt? Hier zullen een flink aantal bruidjes heel blij mee zijn geweest!!!!
Ben er helemaal stil van....... Wat een mooie prachtige taarten! 
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw wat een beauties!!!!!! 
OOOOoooooo, wat zijn ze mooi. Allemaal zo verschillend, maar allemaal zo 
WAUW!!! Wat een prachtige parade!! Ik blijf maar omhoog scrollen!! Die kleuren! PRACHTIG

wauw gaaf zeg stuk voor stuk gaaf 
waauw Caroline,
wat een super parade 
WOW!!! Schitterende taarten zeg stuk voor stuk!!
Wat een leuke en lieve reacties, jullie laten mij blozen
hahahah heb je dit in 1 weekendje gemaakt
![]()
![]()
complimenten ik ben ben blijf fan van je!!!
Natuurlijk dat doe ik zo even
, nee deze taarten zijn oude taarten, maar ik post niet zo vaak, dus vandaar de hele bubs. De voor mij, bijzondere taarten die had ik al apart gepost.
Wat een schitterende taarten.
Kan alleen maar dromen dat ik ooit zulke mooie taarten leer maken.Heb net je website bekeken en oh wat mooi.
Ik ben helemaal weg van je india taarten.
Waar koop je die prachtige uitstekers: olifantje en andere ornamenten?groetjes, anne-mieke
Die zijn te koop bij de webshops, zelf heb ik deze bij taart en decoratie gekocht.
Mooi is dat als je de matten andersom gebruikt.
Maar dan moeten je taarten al megaglad zijn neem ik aan,smootheren gaat niet meer?
Ik gebruik mijn mat altijd zo, je kan de swirll mat aan twee kanten gebruiken dit in tegenstelling tot de Wilton mat.
Je moet zorgen dat je taart goed is afgesmeerd dan de lap er over en dit dan met je handen zachtjes glad strijken.
Heidimaris schreef:
Bij elke taart die ik lager kwam dacht ik: oh die is mooi!........wauw die is leuk,.........jeetje wat een mooie.........superlatieven te kort!
Ja, dat dacht ik nou ook
Wat een prachtige parade!!! Bedankt voor de inspiratie die we hier weer uit kunnen halen
En je maak zelf van die mooie taarten.
jeetje, hoe doe je het? zulke mooie taarten en zoveel... in hoeveel tijd heb je deze gemaakt?
liefs marieke
Deze zijn van vorig jaar, ik maak niet zoveel taarten op een dag of weekend.
Vorig jaar heb ik een half jaar niks gepost, vandaar dat het er nu zoveel zijn.
Allemaal beauty

Wat een prachtige taarten!
Wat een plaatjes zijn het weer, en wat ben je hier toch goed in!!! Ik snap wel dat veel mensen een witte bruidstaart willen, maar ik val als een baksteen voor die blauw bruine! En die hartjes vond ik bij Jol al geweldig, maar bij jou ook, wat een geweldige tinten oranje!
Ja die bruin met blauwe taart was ik zelf ook heel verrast met het effect. Ik had de trouwkaart gekregen en aan de hand daarvan de taart met cc's gemaakt. Ze waren er erg blij mee.
Inderdaad heeft Jol die in het rood gemaakt, ook heel mooi. We hebben de taart in Birmingham gezien, als voorbeeld van de patchwork cutters en waren er helemaal weg van. Jolanda heeft ze daar gelijk gekocht, ik heb ze later toch ook maar gekocht, tenslotte heb ik haast geen uitstekers
super, allemaal geweldig, de een nog mooier dan de ander!
ben benieuwd naar je volgende parade
Ik heb er nog wel een paar staan hoor, maar die komen nog wel weer eens.
Hopelijk iedereen beantwoord
Ik had niet zoveel reacties verwacht, nogmaals bedankt 
Ik zou zo nog een keer willen trouwen.. en dan zo'n mooie taart erbij!!!
Echt een prachtige parade 
tja wat moet ik nog zeggen ze zijn stuk voor stuk super mooie taarten kan ik alleen maar van dromen!!!
Wat een prachtige bruidstaarten parade!! Echt super.
Mag ik jou vragen: Die hele hoge taarten, stapel je die met behulp van houten douwels en stop je dan tussen de taarten dubbele taartkarton of cakeboards? Ben heel erg benieuwd.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hebben jullie even..."Stapels Bruidstaarten"