Re: Eindelijk weer een taart waar ik tevreden over ben
Ooooh wat is dat een schat van een taart zeg! Zooo lief!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk weer een taart waar ik tevreden over ben
Ooooh wat is dat een schat van een taart zeg! Zooo lief!
Wat een schatjes! echt gaaf gedaan!
Wat een lieverd!!! Mooie geboetseerd en mooie kleuren

Wat een lieffie!
Wat een leukie!!
En wat een mooie kleuren 
Heel leuk en lief, ik vind het leuk hoe de vlekken van het draakje terug komen in de bovenste taart!
Terecht tevreden Pluun, 't is een scheet!!! (maar die naam....vind het toch vreemd dat mensen van een doodnormale naam iets aparts willen maken....)
Precies mijn gedachte!
hij is schattig en inderdaad erg strak
het is een ontzettende mooie strakke taart! Petje af!!!
Ahhh wat een lieffie. Knap geboetseerd! En je cijfers en letters zijn leuk, passen er goed bij.
Deze is gewoon geweldig , echt

Wow Lune, wat gaaf!! Supermooi en dat boetseersel is waanzinnig! Precies het kaartje!
prachtig en glad gestreken taart

Erg leuk taartje! 
Hier mag je meer dan tevreden over zijn! Prachtig!
Wat een leukie..
En ik vroeg me ook af waarom er 2 rr'en in de naam stonden. maar ach.. als de ouders dat mooi vinden 
Och wat een dotje zeg!
En errug goed gelukt hoor!
Top!
Wat een schatje! En.. strakke taart Lune! 
Mooi!
Echt super! Verrassend hoe de kleuren zo zijn. Als ik het zou bedenken had ik het niet bedacht dat het mooi zou zijn.
Hij is ontzettend leuk!!
Wat een gaaf lettertype heb je voor de cijfers. Hmm klinkt gek, maar cijfertype is ook weer zo wat...
Mij nieuwsgierig... 
o enig ewat een hele leuke taart zeg toppie gedaan!!!!
Och, wat een ontzettend schattig draakje. Ik snap helemaal dat je hier zeer tevreden mee bent! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk weer een taart waar ik tevreden over ben