Re: Hebben jullie even..."Stapels Bruidstaarten"
Mooi is dat als je de matten andersom gebruikt.
Maar dan moeten je taarten al megaglad zijn neem ik aan,smootheren gaat niet meer?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hebben jullie even..."Stapels Bruidstaarten"
Mooi is dat als je de matten andersom gebruikt.
Maar dan moeten je taarten al megaglad zijn neem ik aan,smootheren gaat niet meer?
Wooooowwww, ze zijn allemaal echt even prachtig. Wat een productie zeg! Ik hou zelf heel erg van lelie's en ik vind die taart dus echt geweldig. Maar begrijp me niet verkeerd, de rest zou ik ook wel op mijn bruiloft willen hebben

Bij elke taart die ik lager kwam dacht ik: oh die is mooi!........wauw die is leuk,.........jeetje wat een mooie.........superlatieven te kort!
Ja, dat dacht ik nou ook
Wat een prachtige parade!!! Bedankt voor de inspiratie die we hier weer uit kunnen halen 
Heel erg mooi
!
Wat een geweldig prachtige taarten! En die mooie lelies... wat zul je trots zijn dat je zulke mooie taarten maakt!
Wauw, je maakt zo'n mooie taarten zeg!
Stuk voor stuk voor stuk............prachtig! 
Supermooie taarten
Allemaal prachtige taarten!
ohw my god!! wauw!
Ik ben helemaal verliefd op je lelies! prachtig!!!!
Echt stuk voor stuk prachtig!!
Fjietfjieieiew, wat een prach-tig-e taarten!!! Ben jaloers op de bruidjes 
Mooi, mooi, mooi! wauw!
Jeetje , zucht,amaai ....wat zeg ik hierop?
Vind die bruin/blauwe en die oranje het tofst
Prachtige mooie stapels. 
wauw, wat een prachtige bruidstaarten, mooi hoor

Ik heb geen favoriet , gewoon allemaal stuk voor stuk prachtig!
nou nou... wat een worsteling zeg... door al die foto's... poeh hé, wat ben ik moe
Je taarten zijn heerlijk om naar te kijken! Een bron van inspiratie, en altijd een aanwinst voor deze rubriek.

Wat een plaatjes van taarten maak je toch altijd weer!! Echt een genot om naar te kijken!!
Wat heb je toch kunstige vingertjes Caroline!
geweldige parade!!! 
jeetje, hoe doe je het? zulke mooie taarten en zoveel... in hoeveel tijd heb je deze gemaakt?
Wauw stuk voor stuk pareltjes!
Ze zijn allemaal geweldig!
Wat ik zelf hier zo leuk aan vind, is dat ze allemaal zo verschillend zijn. En natuurlijk dat ze er supermooi uit zien!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hebben jullie even..."Stapels Bruidstaarten"