Re: Eindelijk weer een taart waar ik tevreden over ben
Terecht tevreden Pluun, 't is een scheet!!! (maar die naam....vind het toch vreemd dat mensen van een doodnormale naam iets aparts willen maken....)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk weer een taart waar ik tevreden over ben
Terecht tevreden Pluun, 't is een scheet!!! (maar die naam....vind het toch vreemd dat mensen van een doodnormale naam iets aparts willen maken....)
Wauwie Pluun, dat is een plaatje!!
wat een schattig stapeltje en mooi gemaakt.
taartgroetjes Carla
Wauw die vind ik dus super zeg!! En niet alleen superstrak maar ook super in ontwerp ...eenvoudig, stijlvol en heel designisch (is dat trouwens een woord?) 
Oooooooh, super lief!!!!!!
Wat een geweldige taart!!! Helemaal stoer en lief tegelijk!!! Je boetseersel is geweldig..tuurlijk dat jij blij bent 
leuk gedaan joh!
leuk gedaan joh!
Wat leuk & lief!
Hij is echt hartstikke leuk ! En inderdaad niet scheef of bobbelig of of of ... gewoon helemaal goed !
prachtig gemaakt deze taart, en zo schattig
Echt SUPERleuk en lief en prachtig mooi gemaakt meis! 
Wauw, mooie taart zeg, en al helemaal super nagemaakt van het kaartje!
Welk soort cijfers heb je gebruikt als ik vragen mag, en hoort het lettertype daarbij? Ziet er mooi uit!
Lieeefff!!!
Ow ja, wil je even helpen onthouden dat ik achter die letters aan moet in Farnham. 
Wauw, mooie taart zeg, en al helemaal super nagemaakt van het kaartje!
Welk soort cijfers heb je gebruikt als ik vragen mag, en hoort het lettertype daarbij? Ziet er mooi uit!
De letters zijn jemletters en de cijfers zijn clikstix Groovy
Wow!! Wat een skeetje!! en idd lekkah strak!!
helemaal goed he! nix op aan te merken. Een schatjuh! mooi die groene kleuren
mooi pluun!!
hele leuke en snoezige taart!!
Superleuk en schattig!
Super leuk geworden !
owwwwwwwww, wat een lief schattig taartje!
leuke en aparte kleurstelling ook zo 
Hij is echt leuk!!
Wat een leuk idee, eens iets anders dan roze of blauw!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk weer een taart waar ik tevreden over ben