1

Onderwerp: gezocht leuke afbeeldingen om te printen

hallo allemaal.

Ik heb al ruim een jaar een voedingsprinter, maar print eigenlijk nooit wat voor mij zelf : oorzaak : ik heb geen leuke bestanden om te printen.

wie heeft er voor mij wat leuke kant en klare bestanden en wil ze naar mij door mailen ?
ik zoek leuke (rode) ruitjes,pip enz op a4formaat en leuke afbeeldingen voor op cupcakes enz enz...

zo dat ik eindelijk ook eens voor me zelf kan printen.

Re: gezocht leuke afbeeldingen om te printen

Hoi

Je kan veel leuke afbeeldingen zoeken op Internet

Zo doe ik dat ook altijd als ik afbeeldingen nodig heb

En heb nu verschillden staan op computer af en toe uurtje zoeken en dan vindt je van alles;

3

kijk maar eens op plaatjesparadijs daar staan er zat

4

frummeltje schreef:

hallo allemaal.

Ik heb al ruim een jaar een voedingsprinter, maar print eigenlijk nooit wat voor mij zelf : oorzaak : ik heb geen leuke bestanden om te printen.

wie heeft er voor mij wat leuke kant en klare bestanden en wil ze naar mij door mailen ?
ik zoek leuke (rode) ruitjes,pip enz op a4formaat en leuke afbeeldingen voor op cupcakes enz enz...

zo dat ik eindelijk ook eens voor me zelf kan printen.

Kijk eens bij winkels naar leuke printjes en zo..........inscannen en je hebt de leukste printjes op je pc staan ;)

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

5 Laatst bewerkt door zoethoudertje (07-02-2011 20:29)

Kijk eens bij winkels naar leuke printjes en zo..........inscannen en je hebt de leukste printjes op je pc staan ;)

Misschien een idee om interessant behang te scannen? Er zijn vele  boeken vol. Misschien is er wel een met jouw specifieke wensen! :Y

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

6

Google eens op behang ...  ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

hoi Brenda,

'heb al allerlei leuke motiefjes opgeslagen van colourlovers. en ook zelf al gemaakt. Ook heb ik een klein mapje aangemaakt in mijn hyves. Anders mail je me maar ff. Je zal het dan zelf nog even aan een pagina in Word moeten aanpassen

8

smarianne schreef:

hoi Brenda,

'heb al allerlei leuke motiefjes opgeslagen van colourlovers. en ook zelf al gemaakt. Ook heb ik een klein mapje aangemaakt in mijn hyves. Anders mail je me maar ff. Je zal het dan zelf nog even aan een pagina in Word moeten aanpassen

Zou ik die ook mogen  :o  :o ??

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

9

naturerureruurlijk!
k zal het mapje van de week wel even aanvullen. heb ik geloof ik wel tijd voor

10

of zal ik in mijn album een mapje aanmaken dan is het voor iedereen bereikbaar  :think:

smarianne schreef:

of zal ik in mijn album een mapje aanmaken dan is het voor iedereen bereikbaar  :think:

ja, graag

12

smarianne schreef:

...dan moeten we je wel kunnen vinden. :Y

13

Dit vind ik meer iets voor Decoreren dan voor V&A

[MOVE] --> Daarheen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

14 Laatst bewerkt door smarianne (07-02-2011 23:44)

in mijn album lukt niet...bestandsgrote zal wel niet in orde zijn. Maar het mapje in mijn hyves heb ik behoorlijk gevuld.
smarianne69.hyves

15

Ik ga je hyves ook even bekijken

groetjes

16

Hoi heb net je hyves bekeken en heb een vraagje: hoe print je de patronen die ik heb gemaakt in colourlovers.com. Ik krijg het niet voor elkaar?

Groetjes Ellen

17

Hoi Ellen,

'k heb het je geloof ik uitgebreid via hyves uitgelegd en mocht je dr niet uit komen dan trek je maar aan de bel. Succes!